הקמת שיחת גישור - חיוג למספר וחיוג למספר נוסף דרך API


  • ניהול ראשי

    ב"ה.

    האופציה מאפשרת להטמיע באתרים שלכם למשל לחצן של "חייג אלי".
    הפעולה מתקשרת למספר X וכשהוא עונה מגשרת (מחייגת) אותו עם לקוח Y.

    כרגע זה מבוסס על זה ודורש הגדרה מיוחדת בקמפיין של הבחירת מחדל. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי שיגדירו לכם את זה.

    דוגמא שנלך איתה במהלך ההסבר:

    https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=07331:07331&phones={"0544":"0522"}
    

    מה שצריך לעשות זה לשלוח בערך של ההודעה מספר ראשי.מספר גישור.

    את המספר שאיליו הוא מחייג (07331 בדוגמא) אין לו כל משמעות. אפשר לשים שם כל מספר שיהיה בו מענה. ברגע שיש מענה המערכת עושה פעולה כל שהיא ומנתקת את השיחה.

    בדוגמא כעת זה מחייג ל0544 ולאחר מענה מנתב ל 0522.


    בשיחה הראשונה שתצא עם זה\אפשר ליצור לבד קובץ בתיקיה הראשית בשם ApiBridgeSystemSettings.ini בו ניתן להגדיר הגדרות.

    ברירת מחדל:
    מקליט את השיחות ושם בסל מחזור בתיקיה ApiBridgeSystem.
    כדי להגדיר שלא יקליט שימו לב, זה לא מקליט בכלל בשום מקום ולא ניתן להוציא הקלטות באם מוגדר כך:

    api_bridge_system_record=no
    

    בחירת מחדל לא שולח מייל עם הקלטת שיחה, ניתן להגדיר שכן:

    api_bridge_system_send_mail=yes
    

    שולח למייל שמוגדר במערכת אלא אם כן מוגדר אחרת ב

    [email protected]
    

    שימו לב לצורת חישוב חיוב היחידות:

    יש כאן 2 מסלולי חיוב.
    1: מהרגע שאני מוציא שיחה לנציג.
    2: מהרגע שהלקוח המגושר ענה.

    למשל, אם אני חייגתי לנציג 60 שניות, הוא חייג ללקוח - שהוא הלקוח המגושר. זמן החיוג היה 10 שניות ועוד 50 שניות הוא דיבר איתו, אז החיוג יחידות יהיה על 110 שניות:
    60 שזה זמן השיחה הכללי, + 50 שניות של דיבור עם הלקוח המגושר. על זמן החיוג ללקוח המגושר הוא לא משלם.

    בהצלחה.


התחבר כדי לפרסם תגובה