מצעד האמנים במוזיקה היהודית!
אתם בוחרים מיהם עשרת האמנים הטובים ביותר במוזיקה היהודית!
אתם בוחרים מיהם עשרת האמנים הטובים ביותר במוזיקה היהודית!
הכירו:
קו המכלול:הומור:ידע:פנאי:מוזיקה!
079-65-65-447
אשמח לדעת איך אוכל להעביר שידור חי ממירון במהלך יום ההילולא?
ב"ה הסתדרתי. יצרתי קשר עם נציג של 'ימות' וסידרו את הבעיה בתוך דקות ספורות.
תודה לאלחנן משירות הלקוחות. אין כמוכם!
@אויבער-חוכעם או כל מי שיש לו בעיות בחיוג לקו המכלול:
כדי לא להפריע להתנהלות הפורום שמיועד בכלל ל 'עזרה הדדית' בהגדרות המערכת, נא לשלוח מיילים בנושא מספרים חסומים רק לכתובת המייל שלי:
k.h.6565447@gmail.com
כנראה שהבנתי מאיפה התקלה מגיעה: כשנכנס מספר לא 'שגרתי' למודול רשימות צינתוקים (כמו מספר 00), במקום לעבור ל'הוספה והסרה מצינתוקים' הוא מועבר ל'ניהול צינתוקים'. ולפי מה שהבנתי המספר 00 נרשם איכשהו לקבלת צינתוקים וכשרצה לצאת אז בכל פעם שלחץ על הסרה הוא הפעיל צינתוק...
אין לי ברירה אלא לאפס את הרשימה
(יש עוד דוגמא לכך שמספרים 'חריגים' עושים בעיות: שמתי לב שברשימת תפוצה שקטה כמחייגים ממספר 079 הוא מעביר לניהול רשימת תפוצה)
@יהונתן-כץ זכור לי שעדכנתי.
אז ב"ה הצליח מעל למשוער.
תודה לכולם!
ב"ה ובעזרתו מצאתי את ההגדרה.
לתועלת המשתמשים היא לפניכם:
type=tehillim_select_save_and_listen
שלום רב, אני בכל יום ב23:00 בודק מהי כמות הדקות הנכנסות לאותו היום, וכן כמה דקות מתחילת החודש. אני רושם את זה ואז ב00:00 אני מקשיב שוב לכמות החודשית ואז מחשב את ההפרש של הדקות שנכנסו מ23 ל00 וכך יודע כמה דקות נכנסו אלי כל יום . שמתי לב שאם יש מאזין שלצורך הדוגמא התקשר ב23:15 וניתק ב00:20 אז הדקות לא נכנסות לשום יום ופשוט נ-ע-ל-מ-ו-ת!
חוץ מזה שכדאי שיוכלו לבדוק כמות דקות של תאריך מסויים כמו שאפשר חודש מסוים
@איש-יהודי-טוב וכל השאר:
הצביעו והשפיעו בסקר דעת קהל השבועי של המכלול.
שלוחה 31.
כל יום שני בערב 2 שאלות חדשות ופרסום תוצאות סקר קודם.
והשבוע סקר עונת הקול הבא. הצביעו והשפיעו...
שבוע שעבר הגענו ביחד איתכם ל86 נשאלים. השבוע אתם שוברים את השיא!! רוצו להצביע...
079-65-65-447 שלוחה 31
האם יש דרך להגדיר חזרה למיקום אחרון ב 'רשימות ההשמעה' של המאזינים?
@אויבער-חוכעם או כל מי שיש לו בעיות בחיוג לקו המכלול:
כדי לא להפריע להתנהלות הפורום שמיועד בכלל ל 'עזרה הדדית' בהגדרות המערכת, נא לשלוח מיילים בנושא מספרים חסומים רק לכתובת המייל שלי:
k.h.6565447@gmail.com
@הרב זה באמת עבד לי לפני כמה ימים, אך משום מה היום אני מנסה וזה מה שמופיע לי:
ברצוני לדעת איך ניתן להגדיר בשלוחת השמעת קבצים, מהירות או האטת השמעה של קובץ?
@בעזרת-ה כתב בהפניית מספר משנה לשלוחה פנימית:
check_did_and_go_to_folder=yes
יש מצב. למרות שלא זכור לי. בכל מקרה, באמת הגדרתי את זה וזה חזר לעבוד.
@הרב כתב בהפניית מספר משנה לשלוחה פנימית:
@קו-המכלול אתה יכול לשנות את השיוך לשלוחה מסויימת כמו שכתוב כאן
לא ידעתי על האפשרות הזו. באמת השתמשתי בה וזה עבד ב"ה.
בעבר (פעם אחרונה שניסיתי זה היה בחנוכה) הצלחתי להפנות כל מספר שמשוייך לקו שלי לכל שלוחה שהייתי בוחר.
לדוג' מספר 035050XXX היה מופנה מלכתחילה לתפריט הראשי של הקו וע"י כניסה לקובץ Did Go To.ini בשלוחה הראשית הייתי יכול לשנות לפי בחירה לאן לנתב את המספר. כרגע זה פשוט לא עובד לי.
מה ניתן לעשות? אולי עשו שינוי שמגביל את האפשרות הזו ולא ידוע לי על כך?
ואם כן, האם יש דרך קלה ופשוטה להמשיך לשלוט על ניתוב מספרים לשלוחות שונות בתוך הקו?
תודה מראש
@אביי-ורבא מה המייל? (מה שיש בפרופיל לא תקין)
ברצוני לברר האם יש אופציה כזו:
מישהו שתהיה לו גישת ניהול/העלאת קבצים אך ורק לשלוחה ספציפית בקו
לדוג' שיוכל לערוך שינויים ולעדכן תוכן אך ורק בשלוחה 1.
כמובן שהכוונה שלי זה 'ניהול דרך האתר'.
@מנסה בשרת הרגיל. זה לא הטלפון ולא הקליטה כי מאות מאזינים עם התקלה הזו שהופיעה פתאום.
לגבי עומס מאזינים: לא משהו חריג מבעבר. הקו עם כמות מאזינים דומה לעבר והתקלה היא חדשה.
יש מצב שהקו עמוס מדי בתוכן? יש דבר כזה?
במהלך השבוע האחרון החלו בעיות חמורות בפעילות הטכנית של הקו שלי.
המערכת לא קולטת הקשות, וכל הקשה צריכה כמה שניות המתנה כדי להיקלט.
לוקח 10 שניות לצאת משלוחה בחזרה לתפריט קודם,
ומי מדבר בכלל על הקשה מהירה לדוג' במקרה ואני מעוניין להיכנס לשלוחה 1/1/1 צריך להקיש 1 - להמתין 10 שניות, להקיש שוב 1 - להמתין שוב 10 שניות - ולהקיש שוב 1 כדי להצליח להיכנס. אחרת המערכת פשוט לא תקלוט את ההקשה. כאילו משהו נדפק במהירות התגובה של הקו
מה זה יכול להיות? השאלה היא האם זה משהו אצלי או אצל כולם?