העתקת קבצים
-
@amp-Software-0 אמר בהעתקת קבצים:
@י-שווארץ
האם מדובר על העברה באותה המערכת או בין שני מערכות
אם באותה מערכת אפשר להשתמש ב APIכן? איך?
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@י-שווארץ
תעתיק את זה לדפדפן שלךhttps://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0777777:1234&action=copy&what=ivr2:1&target=ivr2:11פה כתוב להעתיק את שלוחה 1 לשלוחה 11
תשנה את זה למה שאתה צריך -
@קנקן-חדש-מל
מה אני צריך לכתוב 11 או 1/1? -
@י-שווארץ
מאיפה לאיפה אתה רוצה להעתיק -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מ1 ל8/1 -
@י-שווארץ
https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0777777:1234&action=copy&what=ivr2:1&target=ivr2:8/1 -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
לא עובד{"responseStatus":"ERROR","reports":[{"what":"ivr2:1","target":"ivr2:8/1","success":false}],"message":"error","success":false,"action":"copy","yemotAPIVersion":6}
-
@י-שווארץ
ויש לך שלוחה 8/1? -
-
@י-שווארץ
אני לא יודע מה לומר לך אולי תפנה לשרות לקוחות -
@קנקן-חדש-מלא-ישן תודה.
-
אגב יש בה יותר מ1.000 הודעות
-
פוסט זה נמחק! -
נו יש מה לעשות?
-
-
אפשר שזה עובד רק בימות ולא בטלטק?
-
-
@Liy אמר בהעתקת קבצים:
@י-שווארץ אמר בהעתקת קבצים:
אפשר שזה עובד רק בימות ולא בטלטק?
לא
אז למה זה לא עובד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות