למישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?
-
נראה לי שעשיתי את זה טוב
אבל משום מה בכניסה לשלוחה שומעים שקט -
@שואל-שאלה גם שם בסירטון זה בעברית
כשאני עושה בדיקה הכול נפתח לי באנגלית -
@אני-עם-הקו
כי כנראה לא העתקת את ההגדרות מהשידור חי לקובץ ההגדרות בשלוחה -
פוסט זה נמחק! -
@שואל-שאלה העתקתי
-
@אני-עם-הקו
אז אני לא יודע מדוע שומעים שקט בכניסה לשלוחה
אולי משהו אחר לא הגדרת נכון? -
@אני-עם-הקו כתב בלמישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?:
נראה לי שעשיתי את זה טוב
מה עשית?
-
@שואל-שאלה כנראה שלא הכנסתי קישור טוב
-
@אני-עם-הקו
איזה קישור הכנסת? -
עשיתי כמו בסירטון אבל שם זה בעברית
ואצלי זה נפתח באנגלית אז כנראה לא לקחתי קישור טוב -
@אני-עם-הקו
אז כנראה זה בגלל זה -
@שואל-שאלה אז איך אני אדע איזה הכול באנגלית
אתה יודע איך הופכים את זה לעברית? -
@אני-עם-הקו כתב בלמישהו יש שידור (שידור זרימת שמע) מרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה'?:
אתה יודע איך הופכים את זה לעברית?
לא, יתכן שבכל ערוץ רדיו אחר זה מראה בעברית ובחלק באנגלית
-
כשאני עושה שם בדיקה נפתח לי בצד באנגלית
-
@שואל-שאלה גם למשל באתר הזה אני עושה בדיקה נפתח לי באנגלית
בסירטון שם זה נפתח בעברית -
@אני-עם-הקו
כן,
אבל אני לא יודע איך הופכים את זה לעברית -
מישהו יודע את הקישור לקול חי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות