תוכנה לניהול קבצים ושלוחות
-
@shz
מוזר
כי אצלי כמה פעמים כתב לי את זה אבל מיד אח"כ ראיתי שהאינטרנט קרס -
@shz עדכנתי את התוכנה ע"פ השערה, תבדוק שוב.
להבא תשלח מהקובץ yemot_debug.log -
-
-
@yankl למה א"א להוריד תקיות או אפשרות גיבוי מלא של כל המערכת?
-
@yt2178 כתב בתוכנה לניהול קבצים ושלוחות:
@yankl למה א"א להוריד תקיות או אפשרות גיבוי מלא של כל המערכת?
תוקן. גירסה 1.5.2 עם עוד מס' תיקונים. בקישור הנ"ל
-
@yankl יש לי עדיין שגיאה לא ניתן להוריד תיקיה

-
@yt2178 כתב בתוכנה לניהול קבצים ושלוחות:
@yankl יש לי עדיין שגיאה לא ניתן להוריד תיקיה
קצת קשה לזהות ולאתר את התקלה אצלך כשאתה לא מצרף לוג וכדו'.
מקווה שניחשתי נכון והתקלה המדוברת תוקנה. תוריד ותבדוק שוב. -
@yankl הורדתי שוב את הגירסה הניידת ועכשיו הוא כן נותן לי להוריד תודה רבה בכל אופן
-
@yt2178 שלחתי לך מייל לגבי התוכנה אשמח שתגיב לי עליו שם תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

