חדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות
-
@brochabar לאיפה זה מופנה כי זה סגור לי

-
@מאיר-האלוף איזה חברת סינון אתה?
-
@מאיר-האלוף אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@brochabar לאיפה זה מופנה כי זה סגור לי

נטפרי פתוח
-
@brochabar אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@מאיר-האלוף איזה חברת סינון אתה?
נטפרי אבל עשיתי שהכול חסום חוץ מכמה כתובות
וזה פרום מקצועי אז זה סגור !! -
@מאיר-האלוף לי כרגע אין קישור תבקש קישור במתמחים טופ
-
@brochabar אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@מאיר-האלוף לי כרגע אין קישור תבקש קישור במתמחים טופ
קישור לאיך עושים קוים במימות??
-
@מאיר-האלוף לא איך לומדים PHP
-
-
@מאיר-האלוף @מאיר-רוזנטל @brochabar @דורש-3
תחפשו בגוגל או יוטיוב "אלי נעים קורס PHP" אני לומד עם הסרטונים שלו והוא מלמד בצורה הטובה ביותר -
@איש-יהודי-טוב אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@מאיר-האלוף @מאיר-רוזנטל @brochabar @דורש-3
תחפשו בגוגל או יוטיוב "אלי נעים קורס PHP" אני לומד עם הסרטונים שלו והוא מלמד בצורה הטובה ביותרפתוח בנטפרי??
-
@מאיר-האלוף אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@איש-יהודי-טוב אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@מאיר-האלוף @מאיר-רוזנטל @brochabar @דורש-3
תחפשו בגוגל או יוטיוב "אלי נעים קורס PHP" אני לומד עם הסרטונים שלו והוא מלמד בצורה הטובה ביותרפתוח בנטפרי??
לפי דעתי לא אבל אפשר לבקש שיפתחו
-
@מאיר-האלוף יש לך כאן בסיס
-
@מוטלה אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@מאיר-האלוף יש לך כאן בסיס
נקווה שיבין
בכל אופן לדעתי הכי טוב זה סרטונים -
@מוטלה ו @איש-יהודי-טוב אני אל באמת לא מבין אני גם צריך תוכנה כמה שוקלת התוכנה??
-
@מאיר-האלוף אמר בחדש!!! המערכת שתגיד לכם בדיוק מתי וכמה זמן נשאר כדי שתוכלו לאכול חלבי כעבור ה6 השעות:
@מוטלה ו @איש-יהודי-טוב אני אל באמת לא מבין אני גם צריך תוכנה כמה שוקלת התוכנה??
איזה תוכנה? וואמפ?
-
@מאיר-האלוף אתה לא חייב תוכנה, את יכול לקבל חשבון בשרת חינמי באתר הזה
www.000webhost.com או להתנסות חופשי באתר הזה -
@baror230
איך אפשר ליצור איתך קשר לגבי עזרה בתשלום?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות