שליחת צינתוק למנהל המערכת כשיש הקלטה חדשה במערכת, בנוסף לשליחת מייל למנהל המערכת
-
@יוסף-ר כתב בשליחת צינתוק למנהל המערכת כשיש הקלטה חדשה במערכת, בנוסף לשליחת מייל למנהל המערכת:
@יוסף-ח
הוספתי
אבל לא קיבלתי צינתוק
לאחר עיון בהגדרות שלוחת ההקלטות
זה מה שגיליתי

יש לך שמה בעיה!!!
תעלה את כל ההגדרות שהגדרת בשלוחה הזו!
-
-
@יוסף-ר
תמחוק שם את כל הכוכביות וכו שבשורה אחת לפני האחרונה -
@יוסף-ר כתב בשליחת צינתוק למנהל המערכת כשיש הקלטה חדשה במערכת, בנוסף לשליחת מייל למנהל המערכת:
יש לך בעיה קטנה!!!
שים לב!!!איך קראת לרשימת הצינטוקים שהוספת את עצמך?
כלומר איזה מס'? -
@יוסף-ר
תחליט אם זה רשימת צינתוקים מספר 66 או 123
מבחינתך ההגדרות הבסיסיות לשלוחת הקלטה אם שליחת צינתוק הםtype=record record_end_run_tzintuk=yes list_tzintuk=2כמובן שבמקום ה2 תכתוב את מספר רשימת הצינתוקים שהוספת את עצמך
-
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-ח
הבעיה זה שיש שם שתי פעמים מספר רשימות והם שונות
בפעם הרשונה (זה מופיע בשורה השניה) זהlist_tzintuk=123ובפעם השניה (שורה 6)
list_tzintuk=66לכן זה אומר dup
-
@קו-המוסיקה
לכל העוזרים והמסיעים
נעשה סדר
פתחתי בשלוחות
שלוחת שליחת הודעה לדואר אלקטרוני
ואני רוצה להוסיף לזה צינתוק למנהל
בפתיחת שלוחת הודעה למייל
מקבלים בהגדרות מתקדמות את זה:

את מה לשנות?
-
@יוסף-ר
סיבות את הכל, שלוחת תפריט עם שליחת הודעות...
עזוב, צריך לשלוח לך את ההגדרות שתעשה העתק הדבק בצורה יפה ומסודרת... -
-
תודה רבה
לכל העוזרים והמסיעיים.
שבוע טוב
ובשורות טובות -
י יוסף ר סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יוסף-ר
בכיף, שמחתי לעזור!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות