הפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.
-
@יהונתן-כץ וכשאתה לוחץ כמו בתונה את רואה שורה שכתוב Did_Go_To.ini?!
-
@חנון-המרבה לא

-
-
@חנון-המרבה כמו שמעלים קובץ שמע ככה העלתי את מה ששלחת.
-
@יהונתן-כץ וכשאתה לוחץ איפה שכתוב בתמונה מה רואים?!
-
-
@יהונתן-כץ כנראה לא העלית טוב את זה.
- תפתח את הקובץ
- תחלץ את הקובץ.
- תעלה את זה למערכת.
-
@חנון-המרבה אין מה לחלץ זה לא קובץ מקווץ
-
@יהונתן-כץ זה כן.
-
@חנון-המרבה אז למה שאני לוחץ בלחצן הימני זה לא נותן אפרות של חילוץ? איך אני יחלץ אותו?
-
-
@יהונתן-כץ הדרך הקלה זה פשוט לגרור את הקובץ את מחוץ לחלון ה WINRAR (או תוכנה אחרת שאתה משתמש בה)
-
@חנון-המרבה עכשיו שינתי את הסיומת מ RAR ל ini וזה עלה מצוין... תודה רבה רבה ...
עכשיו למחוק את כל זה ולכתוב את המספר שלי?

-
@יהונתן-כץ תמחוק הכל ותכתוב
0773137770=/השלוחה אליה אתה רוצה להעביר דרך ההפניה ממערכת אחרת.ותשנה את הטעון תיקון.
-
@יהונתן-כץ זה לא יעבוד לך. לפי הצילום הקובץ רשום באותיות גדולות. תשנה את השם במחשב לזה
Did_Go_To -
@מוטלה @חנון-המרבה זה מה שיש לי עכשיו:

-
@יהונתן-כץ אתה צריך רק את הקובץ השלישי ברשימה ותוריד מזה את ה ini זה כפול
-
@מוטלה @חנון-המרבה הורדתי תודה אני יעדכן אם זה הצליח....
תודה לעוזרים.... -
@חנון-המרבה @מוטלה אני מתקשר ואני עדין כמו פעם... למה?

-
@יהונתן-כץ תביא צילום מסך של ההגדרות, גם ממערכת המפנה וגם מהמערכת שמפנים אליה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות