• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    87 פוסטים 6 כותבים 2.8k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יהונתן כץ @חנון המרבה
      נערך לאחרונה על ידי

      @חנון-המרבה 4eff8671-ebbb-4d9a-a58d-b8bfedc96f0b-image.png

      חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • חנון המרבהח מנותק
        חנון המרבה @יהונתן כץ
        נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

        @יהונתן-כץ כנראה לא העלית טוב את זה.

        1. תפתח את הקובץ
        2. תחלץ את הקובץ.
        3. תעלה את זה למערכת.
        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יהונתן כץ @חנון המרבה
          נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

          @חנון-המרבה אין מה לחלץ זה לא קובץ מקווץ

          חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • חנון המרבהח מנותק
            חנון המרבה @יהונתן כץ
            נערך לאחרונה על ידי

            @יהונתן-כץ זה כן.

            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י מנותק
              יהונתן כץ @חנון המרבה
              נערך לאחרונה על ידי

              @חנון-המרבה אז למה שאני לוחץ בלחצן הימני זה לא נותן אפרות של חילוץ? איך אני יחלץ אותו?

              מ חנון המרבהח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מוטלה @יהונתן כץ
                נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                @יהונתן-כץ לא כתבת נכון תכתוב כך:

                type=menu
                

                בנוסף על מה ש @חנון-המרבה הביא לך..

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • חנון המרבהח מנותק
                  חנון המרבה @יהונתן כץ
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהונתן-כץ הדרך הקלה זה פשוט לגרור את הקובץ את מחוץ לחלון ה WINRAR (או תוכנה אחרת שאתה משתמש בה)

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יהונתן כץ @חנון המרבה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @חנון-המרבה עכשיו שינתי את הסיומת מ RAR ל ini וזה עלה מצוין... תודה רבה רבה ...
                    עכשיו למחוק את כל זה ולכתוב את המספר שלי?
                    999bfbaf-dd26-4b97-82e4-cf2a36ed1d4f-image.png

                    חנון המרבהח מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • חנון המרבהח מנותק
                      חנון המרבה @יהונתן כץ
                      נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

                      @יהונתן-כץ תמחוק הכל ותכתוב

                      0773137770=/השלוחה אליה אתה רוצה להעביר דרך ההפניה ממערכת אחרת.
                      

                      ותשנה את הטעון תיקון.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מוטלה @יהונתן כץ
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יהונתן-כץ זה לא יעבוד לך. לפי הצילום הקובץ רשום באותיות גדולות. תשנה את השם במחשב לזה
                        Did_Go_To

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • י מנותק
                          יהונתן כץ @מוטלה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מוטלה @חנון-המרבה זה מה שיש לי עכשיו:
                          1aea1534-9b08-44b8-a8ed-811d813eea81-image.png

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מוטלה @יהונתן כץ
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @יהונתן-כץ אתה צריך רק את הקובץ השלישי ברשימה ותוריד מזה את ה ini זה כפול

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י מנותק
                              יהונתן כץ @מוטלה
                              נערך לאחרונה על ידי יהונתן כץ

                              @מוטלה @חנון-המרבה הורדתי תודה אני יעדכן אם זה הצליח....
                              תודה לעוזרים....

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                יהונתן כץ @יהונתן כץ
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @חנון-המרבה @מוטלה אני מתקשר ואני עדין כמו פעם... למה? 😕

                                חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • חנון המרבהח מנותק
                                  חנון המרבה @יהונתן כץ
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יהונתן-כץ תביא צילום מסך של ההגדרות, גם ממערכת המפנה וגם מהמערכת שמפנים אליה

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • י מנותק
                                    יהונתן כץ @חנון המרבה
                                    נערך לאחרונה על ידי יהונתן כץ

                                    @חנון-המרבה @מוטלה
                                    זה מהמערכת שאליה יתקשרו ואמורה לעבור למערכת אחרת:
                                    2bd1f77f-ad5f-4f57-b7fa-747d1a1c27a9-image.png

                                    וזה מהשלוחה במערכת שאליה אמורים לעבור:

                                    4dc406ab-250f-4028-b864-0cd8f5fc6fa6-image.png

                                    חנון המרבהח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • חנון המרבהח מנותק
                                      חנון המרבה @יהונתן כץ
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @יהונתן-כץ שים את הסימון ; בהתחלת כל שורה חוץ משני שורות האחרונות

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • י מנותק
                                        יהונתן כץ @חנון המרבה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @חנון-המרבה זה לא יהרוס לי את כל ההגדרות של השידור חי הקימות???

                                        מ חנון המרבהח ע 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מוטלה @יהונתן כץ
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @יהונתן-כץ הפניה למערכת אחרת זה שלוחה בפני עצמה ולא יכולה להיות כהגדרות נוספות...

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • חנון המרבהח מנותק
                                            חנון המרבה @יהונתן כץ
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יהונתן-כץ בטח יהרוס אבל אין שני מלכים משתמשים בכתר אחד, איך אתה רוצה שאותו שלוחה ישמש גם לשידור חי וגם למעבר למערכת אחרת?!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון