הפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.
-
פוסט זה נמחק! -
@חנון-המרבה פצצה הצליח אבל לפני שזה מופנה זה אומר אין נתונים להשמעה ואז עובר יש דרך לבטל?
-
@יהונתן-כץ תביא את הגדרות השלוחה במילואו
-
@חנון-המרבה איזה שלוחה? איפה?
-
@יהונתן-כץ השלוחה שמפנה למערכת האחרת
-
-
@חנון-המרבה @מוטורלה תודה רבה רבה עובדדדדד הכללל טוב
-
@יהונתן-כץ עכשיו מגיע התור של הלייקים
(לא בגלל הלייקים אלא להראות לכולם שטרחו בשבילך הכרת הטוב) -
@חנון-המרבה אבל למה נעלת את הנושא של הapi? זה ממש התחיל לתת כיוון רציני למתעניינים. בהחלט אפשר להתחיל להבין מאיפה ללמוד! ואגב לדעתי סתם כך חשוב שיהיה כאן פורום או לפחות נושא למתחילים בapi. אחרת לא נוכל ללמוד..
-
@שלמה-צובל אתה סוטה מן הנושא פה למהדרין... (לגופו של ענין, האם לא ראית את התחלת גלגול כדור השלג שהלך ואיבד שליטה?!)
-
@חנון-המרבה אני מתנצל אבל אין לי מקום אחר להגיב. אם פעם אחת ישכילו לפתוח את הצאט של הפורום זה יהיה טוב.
לגופו של ענין זה לא סטה מהענין, רק הרחיב לנושא הזה עצמו!!! -
@שלמה-צובל לא הרחיב, כלום, סתם בלה בלה. (אתה הועלת מזה משהו?!)
וחוצמזה כבר פתחו אשכול מקביל.... -
@חנון-המרבה @מוטלה
עכשיו נהיה לי בעיה שכל מי שמתקשר לקו המפנה זה מגיע לשלוחה הראשית במקום לשלוחה המסוימת יש למישהו מושג???
אמור הרגע להפתח שידור אז זה דחוף תודה -
תודה מצאתי את הבעיה ב''ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות