הודעה הוקלטה בהצלחה
-
-
@דוד-20
לחיצה ימנית על העכבר שינוי שם -
@שמואל-9
ואם אין לי קובץ רק המערכת אומרת את זה בקו? -
@דוד-20 מה פירוש "אין לי קובץ"??
תקליט קובץ - יהיה לך -
@זעליג
סליחה התבלבלתי, אני מתכוון שאני לא רוצה את ההודעה הזאת שאחרי הקלטה מקישים סולמית ואז 2 ואז הוא אומר הוקלט בהצלחה, אשמח איך מוחקים את זה שישמר בלי הקלטה -
@דוד-20
אתה פשוט מעלה קובץ ריק ואז לא ישמעו את זה -
@שמואל-9
ומה השם שצריך לרשום? -
@דוד-20
M1452 -
@שמואל-9 ואז tts?
-
@דוד-20
כמו שהסבירו למעלה אתה מעלה קובץ ריק ומשנה את השם של הקובץ -
@שמואל-9
סליחה שאני שואל עוד פעם, לאיפה צריך לעלות אפשר צילום מסך? -
@דוד-20 הכי קל - ככה

תוכל גם ככה:
קליק ימני ותשנה את השם וכנ"ל

-
@זעליג
תודה ולעלות קובץ tts? -
@דוד-20 לא הבנתי למה TTS??
-
@דוד-20 קובץ MP3
-
@זעליג
עדיף קובץ WAV כי זה יעלה יותר מהר למערכת -
אפשר את הקובץ?
-
-
@זעליג
תודה זה עובד, מה השם של הודעה "הצינתוק הופעל בהצלחה" בשביל שאני אשים את קובץ השקט? -
@דוד-20 M3338 "הצינתוק הופעל בהצלחה"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות