הגיעו מספרים פתוחים לחיוג מהקומה הכשרה
-
@yonatan
אולי תחפש בפורום כי כידוע הוא לא נועד לעצלנים
ואף אחד פה לא בא לעבוד במקומך אלא בסה''כ עזוב תעזוב עמו -
@קנקן-חדש-מלא-ישן זהו, שחיפשתי ולא היה. לכן אני שואל אם יש שיפנו אותי לשם.
עריכה: סליחה, עכשיו מצאתי, כנראה זה זה.black_no_phone=yes -
@yonatan ואיך אפשר להגדיר שחסום יוכל?
-
@אנוכי פשוט לא להגדיר כלום
-
@yonatan לא הגדרתי כלום ואני לא יכול להיכנס מפאלפון שמוגדר כחסוי
-
@אנוכי תבדוק אולי מוגדר לך בקובץ IVR
black_no_phone=yes -
@yonatan ומה לגבי וואצפון
-
פוסט זה נמחק! -
@אנוכי אמר בהגיעו מספרים פתוחים לחיוג מהקומה הכשרה:
@yonatan ומה לגבי וואצפון
לפתוח את המספר לכל מי שרוצה להיכנס לקו
-
@אנוכי אמר בהגיעו מספרים פתוחים לחיוג מהקומה הכשרה:
ומה לגבי וואצפון
כמובן, וואצפון מגיע בברירת מחדל רק לרשימת התפוצה תגדיר שכל אחד יכול להאזין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות