שמיעת שם משאיר ההודעה
-
@אA בשלוחה שבה הגדרת שהיה קובץ השמות
-
say_details_message_skip_menu=yes say_details_message=phone,nameאלו ההגדרות שהגדרתי בשביל שישמיע ואין אפשרות להגדיר איפה יהיה.
-
@אA תנסה פה אם לא תצליח תגיד לי
https://f2.freeivr.co.il/post/134662 -
@אA הסתדרת?
-
@המשועמם
לא עובד -
@אA תנסה להגדיר הכל דרך המערכת הזו
0733516777
שלוחה 4
חסום לכשריםתגדיר תיכנס ל-4-1 ותגדיר להקלטות שיטען מהשלוחה הראשית (זה** שלוחה ראשית)
תיכנס ל4-2 תגדיר להשמעת קבצים את הפרטים שאתה רוצה שישמיע
תיכנס ל-4-3 ותגדיר אפה שאתה רוצה שהמנהל יוסיף שמות את השלוחה ושיכניס את השמות לשלוחה ראשית **מהשלוחה הראשית
ואם אתה לא מסתדר תגיד -
@המשועמם
כרגע עדיין לא הלך לי.
אבל אני אנסה בהמשך שוב פעם.תודה על כל העזרה! -
@אA הצלחתה?
-
@המשועמם
תודה רבה!!!
אין מילים!
מחקתי את ההגדרות והגדרתי דרך הקו הנ"ל ועובד מצויין!!!
תודה על הסבלנות... -
-
א אA סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות