איך מגדרים הודעה מאת
-
@יעקב-קליין
בכיף. -
-
פוסט זה נמחק! -
@אA ?????????????????????
-
@יעקב-קליין
אני יוכל מאוחר יותר.
אבל אם אתה רוצה מצאתי הגדרה שבדקתי אותה והיא עובדת.
https://f2.freeivr.co.il/post/136736 -
@אA איפה אני מגדיר את זה וכן מעבר לשלוחת צינתוקים
-
@יעקב-קליין טוב שתוכל תגיע לאישי
-
@יעקב-קליין
זוהי שלוחת הקלדת טקסט.
ולאחר מכן אתה מגדיר שיעבור לתפריט (במקום צינתוק אוטומטי) ושם אתה מגדיר את שלוחה 1 כמעבר לתפריט הראשיtype=go_to_folder go_to_folder=/ובשלוחה 2 תשים
list_tzintuk=מספר רשימת ציתוקים tzintuk_admin=yes type=tzintuk run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=//מעבר לאחר הפעלת צינתוק tzintuk_timeout=זמן הצינתוקשבסיום עובר לשלוחה ראשית.
בהצלחה!
-
פוסט זה נמחק! -
קרדיט ל @ד-סופר-0
-
@אA נירא לי שהגדרתה את זה הפוך
-
@יעקב-קליין
את מה שכתב ד. סופר?
כי כתבתי תפריט הפוך אבל כמובן שאפשר לשנות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות