הקלדת טקסט לא עבוד
-
@יעקב-קליין
ההקראה היא לא מקובץ שמות רגיל אלא מקובץ אחר.
תנסה עכשיו -
@אA עבוד
-
@יעקב-קליין אבל זה לא מעביר את הודעות לשלוחה 1
-
@יעקב-קליין
שים לב שבמודול הזה ההגדרות להשמעה נמצאות בקובץ בשם IdListMessage ולא בקובץ EnterIDValName. -
@יעקב-קליין
עכשיו -
@אA זה עבור לשלוחה 1/1 שזה קובץ רק ולא ל1
-
@יעקב-קליין
צודק. טעות בהגדרה.
סודר -
@אA אין עליך, וזה לא שלום ל
-
@יעקב-קליין
מה לא שלום ל..? -
@אA זה לא אומר בכניסה להקלדה שלום ל רק את השם
-
@יעקב-קליין
הכי טוב שתיקח את ההקלטה של שלום ל... ותעלה אותו לשלוחה בשם M0000 או שתעלה קובץ טקסט או הקלטה שלך בשם הנל -
הפסיק לעבוד השלוחה זה אומר בשלוחה השמעת קבצים שגיאה בהקראה ואי אפשר וחסום את השלוחה
-
מה עושים שזה שוב פעם לא עבוד
-
@יעקב-קליין
מה נחסם?
ההשמעת קבצים או ההשמעת נתונים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות