• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שליחת הודעה אישית וצינתוק אישי עם הודעה בכניסה לקו על הודעה אישית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    43 פוסטים 3 כותבים 1.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חזקי ראזנבערג @מתעמק
      נערך לאחרונה על ידי

      @מתעמק
      תגדיר כך בתפריט הראשי ותגיד לי אם עובד לך

      type=menu
      title=
      הגדרות זיהוי אישי
      record_name=no
      say_name=no
      enter_id=no
      enter_id_password=no
       
      ;מעקב אחרי הודעות בשלוחות
      menu_check_playfile_message=yes
      menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
      menu_check_playfile_message_2=PendingApproval
      menu_check_playfile_message_3=voiceMail
      menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=admins
      menu_check_playfile_message_3_check_in_list_tzintuk=admins
       
      ;הגדרות פילטר
      go_to_from_tzintuk=yes
      check_list_tzintuk=**כאן רושמים את מספר רשימת צינתוקים**
      go_to_from_tzintuk_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
      go_to_from_tzintuk_invited=in_extension
      go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes
      go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/
      add_admin_to_list=yes
      
      
      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חזקי ראזנבערג @חזקי ראזנבערג
        נערך לאחרונה על ידי

        @חזקי-ראזנבערג כתב בשליחת הודעה אישית וצינתוק אישי עם הודעה בכניסה לקו על הודעה אישית:

        @מתעמק
        תגדיר כך בתפריט הראשי ותגיד לי אם עובד לך

        type=menu
        title=
        הגדרות זיהוי אישי
        record_name=no
        say_name=no
        enter_id=no
        enter_id_password=no
         
        ;מעקב אחרי הודעות בשלוחות
        menu_check_playfile_message=yes
        menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
        menu_check_playfile_message_2=PendingApproval
        menu_check_playfile_message_3=voiceMail
        menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=admins
        menu_check_playfile_message_3_check_in_list_tzintuk=admins
         
        ;הגדרות פילטר
        go_to_from_tzintuk=yes
        check_list_tzintuk=**כאן רושמים את מספר רשימת צינתוקים**
        go_to_from_tzintuk_found=in_extension
        go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
        go_to_from_tzintuk_invited=in_extension
        go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
        go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes
        go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/
        add_admin_to_list=yes
        
        

        עובד לך ?

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מתעמק @חזקי ראזנבערג
          נערך לאחרונה על ידי

          @חזקי-ראזנבערג הוא אמנם כבר לא מבקש זיהוי בכניסה, אבל לא שומעים בכניסה שיש הודעה אישית, והוא גם לא מצנתק

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ח מנותק
            חזקי ראזנבערג @מתעמק
            נערך לאחרונה על ידי

            @מתעמק נסית לבדוק לשלוח למספר טלפון הודעה אישית
            שרשום ברשימת הצינתוקים שהגדרת

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מתעמק @חזקי ראזנבערג
              נערך לאחרונה על ידי

              @חזקי-ראזנבערג כן ל-2 טלפונים

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ח מנותק
                חזקי ראזנבערג @מתעמק
                נערך לאחרונה על ידי

                @מתעמק והעלית את הקבצי שמע בתפריט הראשי ?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מתעמק @חזקי ראזנבערג
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @חזקי-ראזנבערג כן

                  מ ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מתעמק @מתעמק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מתעמק אולי כי אין בהגדרות תפריט הראשי שום שיוך לשלוחה 0/1 ששם נמצא ההקלטות כדי לדעת שיש שם הודעה אישית חדשה, ואולי בגלל זה אין הודעה בכניסה

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חזקי ראזנבערג @מתעמק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מתעמק
                      תוסיף את ההקלטה הזה בתפריט הראשי

                        playfilemessagecheck-personalmessages.wav

                      ותשנה את השם ל PlayfileMessageChec..
                      ולגבי הצינתוקים בדקתי עכשיו ואצלי זה עובד מצוין
                      תבדוק שוב פעם שהמספר אליה אתה שולח את ההודעה רשום לקבלת צינתוקים
                      ברשימה שהגדרת בתפריט הראשי ובשלוחה 0/1

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח מנותק
                        חזקי ראזנבערג @מתעמק
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מתעמק
                        יש כן שיוך שים לב להגדרה הזה

                        menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
                        

                        שבודק אם יש הודעות בתיקייה של ההודעות האישיות

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מתעמק @חזקי ראזנבערג
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @חזקי-ראזנבערג לאן אני מעלה את ההקלטה החדשה ששלחת לי? האם תחת ניהול קבצים
                          וכן בתפריט הראשית לא צריך להכניס את מספר רשימת הצינתוקים, לא?!

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ח מנותק
                            חזקי ראזנבערג @מתעמק
                            נערך לאחרונה על ידי חזקי ראזנבערג

                            @מתעמק
                            אתה מעלה את ההקלטה תחת ניהול קבצים של התפריט הראשי
                            ואח''כ אתה משנה את השם, כמו שהדרכתי לך מקודם על כל הקלטה

                            בתפריט הראשי כמובן תגדיר את רשימת הצינתוקים

                            ;הגדרות פילטר
                            go_to_from_tzintuk=yes
                            check_list_tzintuk=**כאן תרשום את שם הרשימה**	
                            go_to_from_tzintuk_found=in_extension
                            go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
                            go_to_from_tzintuk_invited=in_extension
                            go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
                            go_to_from_tzintuk_say_message_according_to_situation=yes
                            go_to_from_tzintuk_password_error_go_to=/
                            add_admin_to_list=yes
                            

                            וגם כאן תרשום את מספר רשימת הצינתוקים

                            מעקב אחרי הודעות בשלוחה
                            menu_check_playfile_message=yes
                            menu_check_playfile_message_1=personalMessages-id
                            menu_check_playfile_message_2=PendingApproval
                            menu_check_playfile_message_3=voiceMail
                            menu_check_playfile_message_2_check_in_list_tzintuk=**תרשום כאן רשימת צינתוקים**
                            menu_check_playfile_message_3_check_in_list_tzintuk=**תרשום כאן רשימת צינתוקים**
                            
                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מתעמק @חזקי ראזנבערג
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @חזקי-ראזנבערג אני מודה לך מאוד על התגובות והסבלנות
                              אם אתה יכול להסביר לי שוב לגבי ההקלטות אשמח מאוד

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ח מנותק
                                חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מתעמק אז נסביר שוב בשמחה 😊
                                רשימת צינתוקים כבר הגדרת ?

                                לניהול קבצים בתפריט הראשי תעלה הקלטה
                                1.

                                  playfilemessagecheck-personalmessages.wav

                                ותשנה את שם הקובץ ל PlayfileMessageChec..
                                2.
                                  m2596.wav

                                ותשנה את שם הקובץ ל M2596
                                3.
                                  m2597.wav

                                ותשנה את שם הקובץ ל M2597
                                4.
                                  m2598.wav

                                ותשנה את שם הקובץ ל M2598

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מתעמק @חזקי ראזנבערג
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @חזקי-ראזנבערג עליתי על בעיית הצינתוקים, זה היה חסום ברשימת תפוצה
                                  ועל פניו זה נראה שכעת זה עובד, ברוך השם !
                                  לגבי הקבצים, אני מעלה את כל ה-4, תחת ניהול קבצים ולא תחת הודעות כי את ה-3 עם האות M כבר העליתי קודם תחת הודעות וכל אחד תחת המספר המתאים של ימות המשיח, האם זה לא טוב?

                                  ח ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח מנותק
                                    חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מתעמק מעולה הצינתוק עובד, והגדרת בכל המקומות את רשימת הצינתוקים ?

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מתעמק @חזקי ראזנבערג
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חזקי-ראזנבערג כן
                                      אם אתה יכול להתייחס לגבי מה שכתבתי על 4 ההקלטות

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ח מנותק
                                        חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מתעמק כן זה לא משנה מאיפה אתה מעלה את זה

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מתעמק @חזקי ראזנבערג
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @חזקי-ראזנבערג ההודעה בכניסה עדיין לא עובד, מה יכול להיות הסיבה

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ח מנותק
                                            חזקי ראזנבערג @מתעמק
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מתעמק לא יודע
                                            נסיתי לבדוק ולנסות אך לא הצלחתי נחכה לתגובות נוספות
                                            למה זה לא משמיע בכניסה יש לך הודעות חדשות

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון