סיסמא למי שלא ברשימת תפוצה
-
@מוטלה איפה בקובץ?
-
@אבא-לוי כן
-
@מוטלה לא כתוב שום דבר
-
@אבא-לוי איפה מוגדר אצלך רשימה לבנה??
יכול להיות שבלשונית הגדרות משתמש הכנסת סיסמת גישה, תבטל אותה. -
@מוטלה יש סיסמת גישה אבל לשלוחת המנהל
-
@אבא-לוי התכוונתי לזה:

-
@מוטלה שם אין לי בכלל סיסמא
-
@אבא-לוי אז איפה מוגדר אצלך רשימה לבנה?
-
@מוטלה מה זאת אומרת איפה?
-
@אבא-לוי עכשיו אני רואה שכתבת שמוגדר אצלך רשימה לבנה ברשימת התפוצה..
יש לך הגדרות בivr? -
@מוטלה אני לא יודע בדיוק על מה אתה מתכוון
אבל אני יודע שזה מבוסס על רשימה לבנה אני לא יודע בדיוק איפה
ומי שלא ברשימה צריך להקיש סיסמא וחפשתי את הסיסמא בכל המערכת ולא מצאתי
מה אתה מתכוון הגדרות ivr? -
@אבא-לוי בשלוחה הראשית בהגדרות מתקדמות תבחר את הקובץ הזה

-
@מוטלה ככה זה מוגדר
ואחר כך? -
@מוטלה ?????
-
@אבא-לוי תעתיק לכאן את מה שכתוב בקובץ ivr הוא נמצא היכן שהראיתי לך.
-
@מוטלה לא כתוב כלום על הקובץ
-
@אבא-לוי תעלומה..
אתה בטוח שלא כתוב כלום? כי בברירת מחדל יש שם כמה קשקושים ואם גם את זה אתה לא רואה כנראה לא פתחת את זה טוב.. -
-
@אבא-לוי תכנס ללשונית הגדרות מתקדמות, בצד ימין נפתח לך רשימה של כמה קבצים, תבחר את הקובץ ivr.ini וכן את הקובץ Did_Go_To.ini ותעתיק לכאן מה כתוב שם.
-
@אבא-לוי בבקשה תלחץ על המסומן - ותעשה צילומסך

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות