מודול קבלת פקסים, פקס מתקבל אבל לא נשלח מייל
-
-
@חנון-המרבה גם. אתה לא מכיר את זה? זה אחד הפיצ'רים המטורפים של ג'ימייל...
המייל זה MOTIMAN972@gmail.com אבל אם תכתוב אחרי היוזר שלך + ומה שאתה רוצה באנגלית/ספרות, זה עדיין יגיע אליך (כנ"ל עם נקודות כמו MOTI.MAN.972@gmail.com )
היתרון בזה, שאני יכול לעשות מסנן במייל, שכל מה שנשלח לMOTIMAN972+FAX@gmail.com יהיה בתווית נפרדת, יש לזה עוד המון שימושים תנסה...ולגופו של עניין, ניסיתי גם ללא התוספת, למרות שזה לא אמור להפריע, ולא הלך.
נ.ב. ואולי תתן לי לייק, כי אני רוצה להצביע לך על כל העזרה, אבל אני לא יכול כי אין לי חמש לייקים...

-
@מוטי-מן נסה להגדיר כתובת אחרת ללא המשחקים, כי זה מאוד מוזר ששתי השלוחות שמוגדרות לשלוח מייל שעובדות אצל אחרים פיקס, אז אצלך זה לא עובד בשתיהם....
-
@חנון-המרבה ניסיתי ולא עזר.
אולי זה משהו ב ivr.ini?
כרגע הוא ריק. -
@מוטי-מן איזה מייל מוגדר בהגדרות משתמש
-
@חנון-המרבה שיניתי גם שם, לאותו מייל וכלום.
-
@מוטי-מן או תמתין כמה שעות ותחכה שהמערכת יירגע, או תפנה לשירות לקוחות.....
-
@מוטי-מן אמר במודול קבלת פקסים, פקס מתקבל אבל לא נשלח מייל:
ולגופו של עניין, ניסיתי גם ללא התוספת, למרות שזה לא אמור להפריע, ולא הלך.
תנסה לחייג רגיל, ותבדוק האם אתה מקבל אימייל.
-
@מוטי-מן נו, מה קורה? עובד לך?
פשוט אני רוצה לדעת האם אני יכול לעשות את זה או שזה עושה בעיות -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר במודול קבלת פקסים, פקס מתקבל אבל לא נשלח מייל:
type=recv_fax set_ok_send_mail=yes email_address=a0000000@gmail.com email_name=כאן ניתן לרשום טקסט לגוף המייל - לא חובהאצלי זה ככה ועובד
מה זאת אומרת עובד אצלך? מגיע לך מייל עם הדף או שמגיע לך רק התראה שיש לך פקס חדש והדף אתה צריך להוריד מהמערכת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות