שמיעת שם בניקוד מוביל
-
@אA
סליחה טעיתי
אני לא בטוח שזה לא עובד לו
כי נראה לי שהוא עדין לא הגדיר זאת בשלוחה הנכונה -
@פיתה
תגדיר זאת בשלוחת שמיעת נקודות
ותדווח האם זה עובד לך או לא?type=api api_link=https://mmfapi.000webhostapp.com/Points.php api_add_0=password=סיסמת המערכת -
@שואל-שאלה @פיתה
לא משנה איפה הוא יגדיר את זה במערכת, מכיון שבכל מקרה המערכת תחפש את הנקודות בקובץ שלהם. -
@אA
שזה אומר
שגם אם הוא יגדיר זאת למשל בשלוחת הטריויה זה יעבוד -
@שואל-שאלה @פיתה
לא, המודול צריך להיות מותקן בשלוחה נפרדת ומיוחדת.
שים לב, שזו שלוחה בפני עצמה, שלוחת API. -
@אA
אז צריך לפתוח עוד שלוחה נפרדת לAPI
חוץ מהשלוחה של הניקוד שאני מגדיר בה את ההגדרות? -
@שואל-שאלה
כן.
יש את השלוחה שבה מוסיפים ניקוד.
ובשלוחה הזו שומיעים.
תוכל לעשות תפריט, להוספת נקודות 1, לשמיעת הנקודות 2. -
@אA
ומה אני מגדיר בשלוחת API -
@שואל-שאלה
את ההגדרות שהבאת. -
@אA
אז את ההגדרות הללו להגדיר רק בשלוחת API ולא בשלוחת הניקוד?type=api api_link=https://mmfapi.000webhostapp.com/Points.php api_add_0=password=סיסמת המערכת -
@פיתה
אני רוצה שנעשה סדר בשאלות והתשובות
שאלה ראשונה : איך מגדירים שישמעו את השמות/מספרי פלאפון של המובילים בניקוד
תשובה: ניסת להגדיר את זה ולא עבד לך , השאלה היא האם יש שמות למשתתפי הקו? כל אחד צריך שיהיה לו שם ואז המערכת יכולה להשמיע את זהpoints_best_say_name=yesשאלה שניה: שישמעו את כל הנקודות מכלל המערכת
תשובה: תפתח עוד שלוחה חדשה שבה תגדיר את ההגדרות הללוtype=api api_link=https://mmfapi.000webhostapp.com/Points.php api_add_0=password=סיסמת המערכתותעדכן האם זה עבד לך או לא?
-
@פיתה
את השמות יש להכניס בקובץ בשם EnterIDValName בשלוחה של ההתחברות. -
@אA
אגב, אפשר לפתוח את שלוחת API בתפריט לא הראשי -
@שואל-שאלה
כן -
@שואל-שאלה לפתוח שלוחה איזה?
למשתמשים יש שמות וזה לא עובד -
@פיתה
תפתח עוד שלוחה בקו למשל השמעת קבצים ואז תמחוק את ההגדרה ותעתיק את כל ההגדרות הללוtype=api api_link=https://mmfapi.000webhostapp.com/Points.php api_add_0=password=סיסמת המערכתולגבי זה שלמשתמשים יש שמות ולא עובד ננסה לפתור אחר כך
כעת נתקדם עם שמיעת כלל הנקודות במערכת -
@פיתה
עובד לך? -
@שואל-שאלה סליחה שהתנתקתי אתמול היה לי משהו דחוף
@שואל-שאלה כתב בשמיעת שם בניקוד מוביל:
עובד לך?
לא
הוא אומר לי אין מענה משרת........... (לא יודעה איך לכתוב הי פי אי) -
-
@שואל-שאלה טוב נו...
בקשר לשאלה הבאה
@פיתה כתב בשמיעת שם בניקוד מוביל:
וגם שה נקודות יצטברו מכלל המערכת טריוויה קליקרים ועוד..... יש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות