ברכת בוקר צבורים ערב
-
@אA לא אשמח לעזרה|-
-
@רועי-בוזגלו
דבר ראשון, אתה צריך את ההקלטות של "בוקר טוב וכו, את זה או שתעשה לבד באחד מהאתרים של הקראת טקסט, או שתקליט את ההקראה במתמחים פון.
שלב שני,אתה מכניס את כל ההקלטות לתקייה בשם PlayDate בשלוחה הראשית.
שלב שלישי, אתה מכניס בקובץ ההגדרות בשלוחה הראשית את ההגדרה הבאהplay_file_date=yes file_to_play_date=hואם רוצים שיושמע רק פעם אחת בכל שיחה:
play_file_date_one_time=yesוזהווו.
בהצלחה!
-
@אA כתב בברכת בוקר צבורים ערב:
דבר ראשון, אתה צריך את ההקלטות של "בוקר טוב וכו,
@רועי-בוזגלו
יש לך איחולי בוקר טוב|צהרים טובים|ערב טוב פה -
@אA מה זה תיקית בשם PlayDate צריך מספר שלוחה
-
@רועי-בוזגלו
תפתח בשלוחה הראשית שלוחה חדשה תבחר בתקייה ותדביק את השם הנ"ל בשם התקייה -
@אA !
מה שמסומן בכחול כחה -
@רועי-בוזגלו
זו שלוחה.
כשאתה פותח את התקייה יש לך אפשרויות לבחירה (תפריט, השמעת קבצים) ויש אפשרות של תקייה. -
@אA
זה מה שיש -
@רועי-בוזגלו
אוקי.
בישן אני לא יודע, אבל באתר החדש זו האפשרות הראשונה. -
@אA כן מצאתי

-
@רועי-בוזגלו
%(#000000)[צבעי טקסט] -
@רועי-בוזגלו כתוב בתור שלוחה
-
@אA בתעות מחקתי את ההקוד הגדרות מתקדמות יש לך אותו
-
@רועי-בוזגלו
הסתדרת עם השם של התיקיה? -
@שואל-שאלה לא בדיק יש לך זום או רוצה שנעשה ביחד בגוגל צאט
-
@רועי-בוזגלו
האמת היא שעכשיו עוד 10 דקות כזה אני צריך לצאת אבל אם אתה רוצה עוד מעט אשמח לעזור לך -
-
@שואל-שאלה מתי?
-
@רועי-בוזגלו
עוד שעה בערך -
@שואל-שאלה יכול עכשיו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות