בניית בינה מלאכותית ניסיונית על שרת מחשב
-
@כככ כתב בבניית בינה מלאכותית ניסיונית על שרת מחשב:
@שואל-ברצינות לא הבנתי למה אתה מתכוון תוכל לפרט
האם קראת את התיעוד הרשמי?
-
@שואל-ברצינות בערך
-
-
@כככ כתב בבניית בינה מלאכותית ניסיונית על שרת מחשב:
אתה יכול לגרום לזה שכל פניה לשרת שלך תחזיר רק את המילה "שלום"?
תבדוק בפוסטמן או בדפדפן שאתה יכול לעשות את זה.
אם כן, אפשר להתקדם הלאה.
אם לא -




-
@sumone אינני מתכנת אבל אני עושה עם בינה תוכל להסביר מה לעשות אם אתה רוצה אשלח לך את הקוד שלי בפרטי
-
@sumone ???
-
סורי, אבל אם התחלת תמשיך עם הבינה מלאכותית...
אין לי סבלנות לכתוב דברים מאפס וכו'.
אתה יכול לכתוב לו שאתה צריך להגיע לכזה מצב ורק אחכ יהיה אפשר לעזור לך כאן בפורום.
אתה צריך שיהיה לך אנדפוינט שפונים אליו והוא מחזיר את המילה "שלום".
כשתגיע לכזה מצב יהיה אפשר לשנות את זה שיחזיר טקסט שונה שימות דורשים או משהו כזה.
אבל כל עוד אתה לא שם, זה לא קשור לימות המשיח.. -
@sumone כתבתי קוד אבל הבעיה שלא שומעים
-
@כככ כתב בבניית בינה מלאכותית ניסיונית על שרת מחשב:
@sumone כתבתי קוד אבל הבעיה שלא שומעים
הבעיה היא לא שלא שומעים,
אתה תקוע הרבה לפני.
ימות המשיח בסך הכל פונים לשרת שלך ומצפים לקבל ממנו פקודות מסויומת
ואם אתה לא יודע איך לשלוט על השרת ולגרום לו להחזיר טקסט מסוים, אז חבל על זמנינו.
זה לא מורכב,
תתעסק עם הAI עד שתדע איך לעשות את זה, רק אז נוכל להתקדם ולבדוק איך להשמיע בימות המשיח..
או שאולי יש כאן מישהו עם יותר סבלנות.. -
@sumone תודה לביינתיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות