• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון

    שאלות ועזרה הדדית
    4
    43
    66
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מאן דהו 0 @אA נערך לאחרונה על ידי

      @אA אני לא כ"כ מתמצא בעניין אם אתה יכול לפרט יותר זה ממש יעזור

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אA @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

        @מאן-דהו-0
        זה בסדר יקישו את המספר הקודם להסרה לפני שיוסיפו את החדש?
        אם לא אז פשוט להגדיר לפני כניסה לרישום מחדש את שני השלוחות האלו
        אני לא בטוח שזה יעבוד, תנסה.

        תפתח שלוחה ותשים את זה

        type=api
        api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
        api_add_0=token=שים טוקן
        api_add_1=action=delete
        api_add_2=what=ivr2:מספר השלוחה/queue.ini
        api_end_goto=1
        

        תפתח בתוכה שלוחה נוספת ותשים את זה

        type=api
        api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
        api_add_0=token=שים טוקן
        api_add_1=copy=delete
        api_add_2=what=ivr2:מספר השלוחה ב נמצא הקובץ הריק/queue.ini
        api_add_3=target=ivr2:מספר השלוחה של התור/queue.ini
        api_end_goto=1
        

        ואז תפתח שלוחה נוספת ותכניס את הגדרות התור.

        עכשיו תכניס קובץ queue.ini ריק לשלוחה מסויימת (לא של התור)

        מ מ י 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מוטי מוטי מוטי @אA נערך לאחרונה על ידי

          @אA תסביר יותר,
          המודול תור שלי בשלוחה 1
          עכשיו איפה אני שם את ההגדרות שהבאת?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אA @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי

            @מוטי-מוטי-מוטי
            בשלוחה 1 ואת הור בעביר לשלוחה 1/1/1/
            אבל אני לא בטוח שיש מספיק זמן שזה יעבוד

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מאן דהו 0 @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA אין מענה בשרת API

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אA @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

                @מאן-דהו-0
                זה בסדר. זה לא אומר כלום. תחכה אחרי ההודעה

                מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מאן דהו 0 @אA נערך לאחרונה על ידי

                  @אA כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

                  @מאן-דהו-0
                  זה בסדר יקישו את המספר הקודם להסרה לפני שיוסיפו את החדש?
                  אם לא אז פשוט להגדיר לפני כניסה לרישום מחדש את שני השלוחות האלו
                  אני לא בטוח שזה יעבוד, תנסה.

                  תפתח שלוחה ותשים את זה

                  type=api
                  api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
                  api_add_0=token=שים טוקן
                  api_add_1=action=delete
                  api_add_2=what=ivr2:מספר השלוחה/queue.ini
                  api_end_goto=1
                  

                  תפתח בתוכה שלוחה נוספת ותשים את זה

                  type=api
                  api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
                  api_add_0=token=שים טוקן
                  api_add_1=copy=delete
                  api_add_2=what=ivr2:מספר השלוחה ב נמצא הקובץ הריק/queue.ini
                  api_add_3=target=ivr2:מספר השלוחה של התור/queue.ini
                  api_end_goto=1
                  

                  ואז תפתח שלוחה נוספת ותכניס את הגדרות התור.

                  עכשיו תכניס קובץ queue.ini ריק לשלוחה מסויימת (לא של התור)

                  בשלוחה הראשונה איזה מספר שלוחה צריך?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ
                    מוטי מוטי מוטי @אA נערך לאחרונה על ידי

                    @אA זה אומר כל הזמן אין מענה משרת API ,שגיאה וחוזר חלילה...

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אA @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי

                      @מוטי-מוטי-מוטי
                      אין מענה זה בסדר.
                      אחרי זה זה לא עובר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אA @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

                        @מאן-דהו-0
                        של התור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מאן דהו 0 @אA נערך לאחרונה על ידי

                          @אA מה שקורה זה שהוא מוחק את הקובץ הקיים אבל לא מעתיק את החדש

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אA @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

                            @מאן-דהו-0
                            הוא עבר בשתיהם?
                            זה מאוד מוזר כי בעיקרון זה אמור לקרות מיד.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מוטי מוטי מוטי @אA נערך לאחרונה על ידי

                              @אA אתה בטוח שההגדרות טובות כי אח"כ כתוב בשניהם שעובר לשלוחה 1

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אA @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי

                                @מוטי-מוטי-מוטי
                                פותחים שלוחה 1 ובתוכה שלוחה 1 ובתוכה שלוחה 1 וזה עובר משלוחה לשלוחה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • י
                                  יהודה צ. כ. @אA נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                                  @אA כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

                                  @מאן-דהו-0
                                  זה בסדר יקישו את המספר הקודם להסרה לפני שיוסיפו את החדש?
                                  אם לא אז פשוט להגדיר לפני כניסה לרישום מחדש את שני השלוחות האלו
                                  אני לא בטוח שזה יעבוד, תנסה.

                                  תפתח שלוחה ותשים את זה

                                  type=api
                                  api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
                                  api_add_0=token=שים טוקן
                                  api_add_1=action=delete
                                  api_add_2=what=ivr2:מספר השלוחה/queue.ini
                                  api_end_goto=1
                                  

                                  תפתח בתוכה שלוחה נוספת ותשים את זה

                                  type=api
                                  api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
                                  api_add_0=token=שים טוקן
                                  api_add_1=copy=delete
                                  api_add_2=what=ivr2:מספר השלוחה ב נמצא הקובץ הריק/queue.ini
                                  api_add_3=target=ivr2:מספר השלוחה של התור/queue.ini
                                  api_end_goto=1
                                  

                                  ואז תפתח שלוחה נוספת ותכניס את הגדרות התור.

                                  עכשיו תכניס קובץ queue.ini ריק לשלוחה מסויימת (לא של התור)

                                  א. יש טעות בהגדרה של השלוחה של ההעתקה, תשנה ל

                                   api_add_1=action=copy
                                  

                                  ב. באופן עקרוני לא צריך את השלוחה הזאת, (של ההעתקה) כי בשלוחת הוספת ערך id, באם הקובץ לא קיים המערכת יוצרת אותו.

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מ
                                    מאן דהו 0 @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                                    @יהודה-צ-כ עכשיו ההעתקה עובדת אבל זה אומר אין מספרים לחיוג

                                    מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ
                                      מוטי מוטי מוטי @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

                                      @מאן-דהו-0 חוץ מזה אתה אמור להגדיר שלוחת הוספת ערך ID @אA נכון?
                                      ואם כן איפה אני אגדיר את זה שיעבור אוטומטית אליו אחרי מחיקת הקובץ?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י
                                        יהודה צ. כ. @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                                        @מאן-דהו-0 כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

                                        @יהודה-צ-כ עכשיו ההעתקה עובדת אבל זה אומר אין מספרים לחיוג

                                        @מאן-דהו-0 כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

                                        @יהודה-צ-כ עכשיו ההעתקה עובדת אבל זה אומר אין מספרים לחיוג

                                        תגדיר שלאחר ההעתקה יעבור על ידי ההגדרה הזאת

                                        api_end_goto=/5/8
                                        

                                        לשלוחה שמוגדר בה ככה

                                        type=add_id_to_list
                                        add_id_to_list_location_list=/מיקום השלוחה/queue
                                        add_id_to_list_key_type=digits
                                        

                                        תשנה את M3949 ל "אנא הקישו את מספר הפלאפון " וכו'

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ
                                          מאן דהו 0 @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                                          @יהודה-צ-כ משום מה זה לא כותב לרשימת הנציגים
                                          אין הודעת שגיאה אבל זה לא כותב

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • י
                                            יהודה צ. כ. @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

                                            @מאן-דהו-0 כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

                                            @יהודה-צ-כ משום מה זה לא כותב לרשימת הנציגים
                                            אין הודעת שגיאה אבל זה לא כותב

                                            לוקח כמה דקות עד שרואים את זה באתר, בשלוחת תור הוא מחייג כמו שצריך?

                                            מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון