עזרה בקבלת נתונים
-
@לימוד-בתורת-מרן
מה מספר השלוחה של הנקודות? -
@אa
נקודות 1/1
הרשמה קבלת נתונים 0/2 -
מה מספר השאלה בהרשמה שבה מקישים ת.ז.?
-
בשלוחה תכניס את זה
enter_id=yes enter_id_type=listבנוסף תפתח קובץ ini בשם EnterIDList
בשלוחה 0 תוסיף
add_to_list=כאן תכניס את מספר השאלה בה מקישים את מספר הזהות location_list=/1/1 check_block_list=yes location_list_block=/1/1 -
@אA
אני לא זוכר אבל לא משנה
את זה אני ישנה -
פוסט זה נמחק! -
-
@אA מה אומר אני ממהר
? -
@לימוד-בתורת-מרן
בשלוחה של הניקוד
אא"כ אתה מעדיף שתהיה בשלוחה אחרת שאז תוסיף בשלוחת הניקודenter_id_list_folder=/1/1עם מיקום הקובץ
-
@אA לאן להוסיף את זה ?
-
@לימוד-בתורת-מרן
עזוב, שוט תוסיף את הקובץ הנ"ל לשלוחה של הניקוד -
@אA
את EnterIDList
תחת השלוחה הראשית או תחת תיקית
EnterID
או תחת שלוחת ההרשמה? -
@אA
אז בשלוחת הניקוד להוסיףenter_id=yes enter_id_type=list enter_id_list_folder=/1/1ובשלוחת ההרשמה
להוסיףadd_to_list=כאן תכניס את מספר השאלה בה מקישים את מספר הזהות location_list=/1/1 check_block_list=yes location_list_block=/1/1 -
@לימוד-בתורת-מרן
את השורה האחרונה תוריד.
ובשלוחת ההרשמה את מה שהבאתי קודם -
@אA את זה למחוק
enter_id_list_folder=/1/1 -
@לימוד-בתורת-מרן
בדיוק -
@אA
אז לסיכום
זה בשלוחת הניקודenter_id=yes enter_id_type=listוזה בשלוחת ההרשמה
add_to_list=כאן תכניס את מספר השאלה בה מקישים את מספר הזהות location_list=/1/1 check_block_list=yes location_list_block=/1/1 -
@לימוד-בתורת-מרן
מעולה.
רק אל תשתח בשלוחת הנקודות לפתוח את הקובץ -
@אA
מה קורה עכשיו היגעתי לבית
שומע
נכנס לשלוחה 1/1 צבירת נקודות
ומקיש תעודת זהות אומר המספק אישי שהוקש שגוי
וזה תקין 9 ספרות
ונרשם בשלוחה 0
ועדין מצורף הגדרות
שלוחה 0type=recording_and_entering_data enter_id=yes enter_id_type=teudat_zehut record_name=yes say_name=yes 000-option=6-20 050-option=9-9-7-TeudatZehut-AskNo 051-option=10-9-7-Phone-AskNo recording_and_entering_data_end_goto=/ recording_and_entering_data_enter_id_max_approval=1שלוחה 1/1
type=points_save enter_id=yes enter_id_type=list points_tfr_add=yes email_send=yes email_address=y*********@gmail.com email_address2=y*********@gmail.com email_title=דוח-התחייבות-לימוד points_save_end_goto=/ points_log_private_save=yesופתחתי קובץ הגדרות ini
EnterIDList -
@אA אשמח שתעזור להגדיר לי באישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות