ימות מתעלם, מה ניתן לעשות
-
@פיתה למה התכוונת, תסביר בבקשה
-
@מתעמק
אני מתכוון לומר שמה ש @יצמח-פורקניה אמר לא נכון בגלל שימות המשיח זה עסק מאוד רווחי
בעקר בזכותנו מנהלי הקווים שטורחים יומם וליל לשפר את הקווים
ואולי גם מקבלים יותר תלונות מימות המשיח
ומכל העבודה הזאת מי מרויח?
גם אנחנו גם מאות אלפי מאזינים אבל את הכסף מרוויחה בדרך כלל ימות המשיח!
וזה המשחק וזה משחק אוגן!
אבל אם התלוננו קצת מגיע לנו מענה.וזה לא AI........
-
@פיתה הבעיה, שזה נשמע כאילו אני מטרטר להם
זה משתמע כאילו הם חושבים: מי אתה שתפריע לנו, ותבלבל לנו את המח
חברה אחרת היתה משלמת על כל מי שחושף באג במערכת
וכאן מדובר בבאגים שמפריע להשתמשות הבסיסית -
@מתעמק
אני לא בה להתלונן אני רק רוצה להפריח את השטות הזאת "אתה לא משלם כלום"
כפי שכבר אמרו עשרת משתמשים לטענה הזאת אין שום בסיס ומשקל..... -
@מתעמק מה שאני עשיתי, התקשרתי לימות המשיח, אמרתי להם ששלחתי מכתובת מייל X מספר פניות בהם גם בקשה לפיתוח ולא קיבלתי מענה, ואמרו לי שיעבירו את המייילים שלי לטיפול, ותוך מספר שעות חזרו אליי מימות עם פיתרון לגבי הבקשה לפיתוח.
-
@0799222222 בתשלום?
-
-
@0799222222 איזה סכומים מדובר?
-
@מתעמק כתב בימות מתעלם, מה ניתן לעשות:
@0799222222 איזה סכומים מדובר?
590 ₪ (ח"פ) על ביטול קבלת סמסים לחשבון סיפ של המערכת.
וזה רק למערכת שלי, מישהו אחר שירצה את זה יידרש גם הוא לשלם 590 ₪! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות