עזרה
-
@לימוד-בתורת-מרן אין אצלי צינטוקים, רק מי שביקש לקבל, מקבל.
ואגב צריך לשנות את השם של השלוחות ל01, 02, כי זה עושה לי 1, 11,2,12, וחו"מ לא צריך להעלות את הקבצים של (הקלט את ההודעה לאחר...) וכו'? -
@חד-גדיא
יש מובנה של בקול ימות המשיח
אלא אם תרצה משלך,
אבל בשביל שיקבל צינתוק צריך לראות מה שם רשימת הצינתוקים -
פוסט זה נמחק! -
@לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי, אני בתוך המערכת של הקו שלי, לחצתי הוסף שלוחה, והגדתי כל שלוחה מה היא, (עוד לא רשמתי את הקוד), אני צריך להכניס את הקוד ו..
-
@חד-גדיא
את כל השלוחות תשנה מ ספרה אחת לשתים בצורה.
במקום 1,2,3 | 01,02,03,
תכנס להגדרות מתקדמות של השלוחה ואז
תמחק את הקוד הרשום ותחליף לקוד
המצורף -
פוסט זה נמחק! -
@לימוד-בתורת-מרן ואם אני ילחץ 1 בקו זה יעבוד?,
ומה הפירוש רשימת צינטוקים אני צריך לרשות שם 100 מספרי טלפון?
ואם אני לא רוצה צינטוקים? -
-
@חד-גדיא ומה הסיסמא
-
@לימוד-בתורת-מרן רשמתי שם סיסמא שהחלטתי שזה הסיסמא של זה.
-
התקשרתי לקו עכשיו ולחצתי 12 וזה עשה לי את שלוחה 1
-
-
@לימוד-בתורת-מרן הגדרתי את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית (או שלא שמתי את זה במקום?)
-
@חד-גדיא שלח צילום
-
פוסט זה נמחק! -
-
תודה! ומה עכשיו? לשנות את השלוחות מ1 ל01?
-
@חד-גדיא
לא צריך , תנסה שלוחה 1 ושלוחה 11 -
@לימוד-בתורת-מרן כן אבל אם אני לוחץ 1 זה לא נותן לי
-
@חד-גדיא
מה זה עושה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות