עזרה
-
@חד-גדיא
תגדירtype=playfile -
-
11 עובד מצוין, יש סיסמא, אפשר להקליט, אבל אם אני לוחץ 12 בהתחלה זה לא עובד כלל
-
@חד-גדיא תגדיר ב12
בשורה שלימהtype=playfile -
הידד!! עובד טוב מאוד! בראבו על הקדשת הזמן, שתזכה ללכת בדרך מרן זיע"א ולהפיץ את דרכו, שתזכה לשפע ברכה והצלחה ואורך ימים ושנים, אורך ימים ושנות חיים יוסיפו לך!
-
@חד-גדיא
יש לי קו של לימוד בתורת מרן
לכן השם -
-
@לימוד-בתורת-מרן אפשר לעשות סיסמא להשמעת קבצים?
-
@חד-גדיא
תוכל לעשות לכל שלוחה שתרצה סיסמא. -
@חד-גדיא
כן בכל שלוחה על ידי הוספת ההגדרה בשורה רpassword=כאן לרשום סיסמא -
@חד-גדיא
תוכל לפתוח רשימת תפוצה
של המנהלים ורק הם יוכלו להיכנס והשאר יחזרו לתפריט הראשי -
@לימוד-בתורת-מרן אי אפשר להשאיר אצלי הקלטות, משאירים ולא שומעים את זה בשלוחה הראשית
-
דחוףף, @לימוד-בתורת-מרן @אa א"א להשאיר הודעות אצלי, במה התקלה?
-
@חד-גדיא
מה הכוונה?
בווטאצפון? -
@אA כן, משאירים הודעות, אני מקבל צינטוק, אבל א"א לשמוע את ההודעה
-
@חד-גדיא
מה ההגדרה בהשמיעת ההקלטות -
@חד-גדיא
מה הכוונה א"א?
אתה לוחץ 1 ומה אתה שומע? -
@אA את ההודעה שהשאירו לפני יום, לפני שהוספתי עוד שלוחות
-
@חד-גדיא
אוקי.
תעלה את ההגדרות של שלוחה 2 -
@אA כלומר? צילום מסך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות