חדש במערכת (בכל אופן אצלי)
-
מהיום (יותר נכון מלפני כמה דקות) אפשר לאות גם מחוץ לשלוחה איזה סוג היא

-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק מגניב... תודה רבה לניהול...
עכשיו צריך ללמוד את כל הסימנים...
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק
כן גם אצלי -
הכוונה באתר החדש (זה לא כתוב)
-
@zxc כן....
-
לא מראה פילטר או שעון או ניתוב וכו'
-
@kollel גם אצלי זה התחיל היום
ואתה צודק שזה לא מראה על הכל וכן לא על שלוחת תפריט -
@פיסטוק-חלבי תפריט:

-
@פיסטוק-חלבי
נכון מאוד -
-
@פיסטוק-חלבי מוזר!!! תנסה לרענן. תעדכן.
-
-
@יהונתן-כץ צודק לאחר הרעינון זה הביא תמונה
-
גם אצלי זה זה ככה מגניב
-
זה כל מה שיש, עם הסמלים.
routing:
playfile:
menu:
record:
voicemail_email:
recording_and_entering_data:
sale_products:
go_to_folder:
queue:
routing_yemot:
routing_time:
routing_ip:
routing_1800:
credit_card:
trivia_questions:
examination:
points_say_total:
points_save:
points_to_other_id:
points_edit:
confbridge:
playfile_time:
study_tracking:
donation_campaign:
-
@Men770
אבל לפילטר אין שום סימן -
@אור-האורות לא להכל יש סימן.
-
@Men770 @אור-האורות
דוקא כן היום התעדכנו סמלים חדשים לשאר הדברים כמו פילטר רשי''ת וכו'


-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק למה זה חדש?
תמיד היה כתוב מבחוץ איזה סוג השלוחה, החדש הוא שעכשיו יש גם סמל, לא שאפשר לראות איזה סוג... -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק נכון.
היום נוספו סמלים לכל שאר המודולים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
