שלוחת הניהול
-
@חיים-פרידמן אני מציע שתשנה את ההגדרה
check_template_filter=5ותשנה ל
check_template_filter=2ותבדוק אם זה עובד
-
@brochabar אמר בשלוחת הניהול:
לא עובד אבל זה הרשימת תפוצה היחידה
-
@חיים-פרידמן אז תחליף את מספר 2 בהגדרה ל1
אם לא עובד עדיין תמחק את כל רשימות התפוצה
ותפתח אחד ותקרא לזה 1וכמובן תשאיר את ההגדרה אם הספרה 1
בהצלחהה!!! -
השם של הקמפיין זה השם של רשימת התפוצה ? תודה רבה
-
@חיים-פרידמן כן
אבל יש דבר כזה גם מספר סידורי -
@חיים-פרידמן הקיצר עשית מה שאמרתי?
-
עזוב התייאשתי
-
@חיים-פרידמן אני לא והצלחתי יפה
-
אז למה לא הולך לי?
-
@חיים-פרידמן תנסה מהתחלה
-
@brochabar אמר בשלוחת הניהול:
dmin_login_no_password=yes check_template_filter=5 check_template_filter_none_go_to=/0 check_template_filter_blocked_go_to=/0תפתח רשימת תפוצה מספר 5
תכניס ש את המספרים שאתה רוצה שיוכלו להיכנס ללא סיסמה
ולא לשכוח לשנות את ה /0 בכתובת האמיתית של שלוחת הניהולאיפה להגדיר את זה???
-
@מאיר-האלוף בשלוחת ניהול
-
@brochabar אמר בשלוחת הניהול:
dmin_login_no_password=yes check_template_filter=5 check_template_filter_none_go_to=/0 check_template_filter_blocked_go_to=/0תפתח רשימת תפוצה מספר 5
תכניס ש את המספרים שאתה רוצה שיוכלו להיכנס ללא סיסמה
ולא לשכוח לשנות את ה /0 בכתובת האמיתית של שלוחת הניהולתיקון קטן (בשורה הראשונה):
admin_login_no_password=yes check_template_filter=5 check_template_filter_none_go_to=/0 check_template_filter_blocked_go_to=/0
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות