הגדרת שלוחה סולמית
-
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מצרף קובץ הגדרות של תפריט זה אמור לפתור את הבעיה (לא מבטיח) אבל בכל מקרה זה יעזור לך להגדיר את שלוחת Hash לתפריט https://drive.google.com/file/d/1P34Xqbv_6kZKnBSL69ScJLVm7xlET4DD/view
צריך הרשאת גישה
-
פוסט זה נמחק! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מצרף קובץ הגדרות של תפריט זה אמור לפתור את הבעיה (לא מבטיח) אבל בכל מקרה זה יעזור לך להגדיר את שלוחת Hash לתפריט https://drive.google.com/file/d/1P34Xqbv_6kZKnBSL69ScJLVm7xlET4DD/view
צריך הרשאת גישה
אשרתי לך
ומה עכשיו לעשות??.\
-
פוסט זה נמחק! -
תודה אני
יבדוק -
פוסט זה נמחק! -
אין אפשרות להוריד

-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
אני מצליח
-
@מאיר-האלוף מאיר סליחה לא הבנתי נכון את הבעיה שלך עוד לא הגדרת את סוג השלוחה אז בגלל זה אן לך עדיין מאפנים והודעות מערכת כמו שהראת בסרטון לא נותן
חג שמח! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מאיר סליחה לא הבנתי נכון את הבעיה שלך עוד לא הגדרת את סוג השלוחה אז בגלל זה אן לך עדיין מאפנים והודעות מערכת כמו שהראת בסרטון לא נותן
חג שמח!תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות