הגדרת שלוחה סולמית
-
@דורש-3 @פיסטוק-חלבי @איש-יהודי-טוב
איפה לעשים את Hash ?? -
@מאיר-האלוף
לשנות את מספר השלוחה שפתחת במקום מספר תשים את המילה הנ"ל -
השלוחה בתוך בסולמית??
-
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
השלוחה בתוך בסולמית??
אין כזה שלוחה סולמית אתה אמור ליצור אותה אבל יש כזה שלוחה כוכבית
-
@איש-יהודי-טוב
אני כבר מבין איך יש לך 762 מונטין וזה לא קשור לשום ותק -
@פיסטוק-חלבי אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@איש-יהודי-טוב
אני כבר מבין איך יש לך 762 מונטין וזה לא קשור לשום ותקבוא לא נדבר על זה
-
אלא??
מה עושי פותחים שלוחה ומחליפים לה את המספר ל#??
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
אלא??
מה עושי פותחים שלוחה ומחליפים לה את המספר ל#??
לאאא
משנים את השם -
פותחים שלוחה 45 וחלפים ל#??
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
פותחי שלוחה 45 וחלפים ל#??
3
ללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
-
@מאיר-האלוף
פותחים שלוחה אם מספר ולא משנה איזה משנים את מספר השלוחה (ולא את השם) לHash -
@פיסטוק-חלבי אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף משנים את מספר השלוחה (ולא את השם) לHash
אבל לוחצים על שנה שם
-
מספר זה שם

-
@איש-יהודי-טוב
צודק -
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@פיסטוק-חלבי אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
Hash
\נוו עשיתיוזה לא מראה לי את IVR
תיכנס לקובץ הIVR שבתפריט הראשי
-
@איש-יהודי-טוב @פיסטוק-חלבי @מאיר-האלוף לא הבנתם אחד את השני @מאיר-האלוף חשב שמחליפים ל # לא מחליפים ל Hash ותודה רבה ל @מאיר-האלוף שהצליח להסביר ל @איש-יהודי-טוב ו@פיסטוק-חלבי שהוא מתכון להחלפת שם השלוחה ולא הכינוי של השלוחה
-
איפה????
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות