אני צריך שלוחה להשארת הודעות
-
@שאול הסברתי למעלה שאי"צ
כי אין לאף א' גישה לזה
ההקלטות נשארות בשלוחת ההקלטות -
-
@יעקב-ב נכון אא"כ אתה רוצה שהמורה יוכל להאזין בלי להיכנס לניהול אז תגדיר כדלעיל
-
אני עשיתי כזה דבר.
פתחתי שלוחה שבה התלמידים משאירים את ההודעה ההגדרות בה הם:type=record folder_move=/5/1/1אח"כ פתחתי עוש שלוחה שבה המלמד שומע את ההקלטות
password=4567 type=playfile title=ט1 folder_move=this_folder -
@אבגדה אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
folder_move=this_folder
שים לב, ההגדרה הזו מיותרת (זה ברירת מחדל בשלוחת הקלטות בכלל לא קשור לשלוחת השמעת קבצים)
-
@אבגדה אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
אני עשיתי כזה דבר.
פתחתי שלוחה שבה התלמידים משאירים את ההודעה ההגדרות בה הם:type=record folder_move=/5/1/1אח"כ פתחתי עוש שלוחה שבה המלמד שומע את ההקלטות
password=4567 type=playfile title=ט1 folder_move=this_folderההגדרות לא מדויקות לגמרי
תדעי כלל סוג השלוחה תמיד אמור להיות בשורה הראשונה
ולפי מה שאני רואה הגדרתּ סיסמה בשורה הראשונה
ההגדרות לשלוחת השמעת קבצים שיעבדו אםtype=playfile password=4567 title=ט1 folder_move=this_folder -
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@אבגדה אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
אני עשיתי כזה דבר.
פתחתי שלוחה שבה התלמידים משאירים את ההודעה ההגדרות בה הם:type=record folder_move=/5/1/1אח"כ פתחתי עוש שלוחה שבה המלמד שומע את ההקלטות
password=4567 type=playfile title=ט1 folder_move=this_folderההגדרות לא מדויקות לגמרי
תדעי כלל סוג השלוחה תמיד אמור להיות בשורה הראשונה
ולפי מה שאני רואה הגדרתּ סיסמה בשורה הראשונה
ההגדרות לשלוחת השמעת קבצים שיעבדו אםtype=playfile password=4567 title=ט1 folder_move=this_folderתכלס זה עובד פצצה!!!!
-
@אבגדה נכון
-
- לא חייבים להגדיר לפי סדר מסוים. עובד בכל מקרה.
- בשביל מה צריך את השורה:
folder_move=this_folder
??
-
-
@מאיר-האלוף
תודה על הסרטון, אבל אין לי שם חיתוך מסך! וגם איך עושים סרטון ומשתפים בדרייב?? -
לכאו' גם @brochabar אמור לדעת, תודה.
-
@סבא-המלך אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@מאיר-האלוף
תודה על הסרטון, אבל אין לי שם חיתוך מסך! וגם איך עושים סרטון ומשתפים בדרייב??דבר ראשון מוזר שאין לך
דבר שני תפנה אלי למייל כי זה לא קשור לפורום -
@מאיר-האלוף בכיף אין לי את המייל שלך שלי זה N687142@ג'ימייל.כום....
-
@סבא-המלך אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@מאיר-האלוף בכיף אין לי את המייל שלך שלי זה N687142@ג'ימייל.כום....
-
-
@brochabar אני לא מסתדר עם זה, מה אני אנאלפאבית??
-
@סבא-המלך הסתדרתי
-
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@סבא-המלך > צילום מסך ניתן לעשות על ידי הלחצן Prtse Breakעל פי רוב ליד הלחצן F12 במקלדות קטנות לא זוכר איפה
-
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@סבא-המלך > צילום מסך ניתן לעשות על ידי הלחצן Prtse Breakעל פי רוב ליד הלחצן F12 במקלדות קטנות לא זוכר איפה
אצלי אין את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות