• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    אני צריך שלוחה להשארת הודעות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    52 פוסטים 11 כותבים 2.2k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יעקב ב
      נערך לאחרונה על ידי

      אני צריך שלוחה להשארת הודעות, מה ההגדרה ?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י מנותק
        יעקוב מורחק @יעקב ב
        נערך לאחרונה על ידי

        @יעקב-ב מה הכוונה להשארת הודעות הודעות קוליות מהמאזינים?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יעקב ב
          נערך לאחרונה על ידי יעקב ב

          שתלמידים ישאירו כל א' איזושהי הודעה ואח"כ אוכל לשמוע את הודעותיהם
          וכמובן שלהם לא תהיה אפשרות לשמיעת הודעותיהם

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יעקוב מורחק @יעקב ב
            נערך לאחרונה על ידי

            @יעקב-ב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

            א'

            מה הכוונה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י מנותק
              יעקב ב
              נערך לאחרונה על ידי

              עיין בהודעה הקודמת, תיקנתי את הנוסח

              א B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אברהם אבנר @יעקב ב
                נערך לאחרונה על ידי

                @יעקב-ב
                שלוחת השמעת קבצים עם סיסמה
                ושלוחת הקלטות שההקלטות יעברו לשלוחת השמעת קבצים הנ"ל
                כאן
                https://f2.freeivr.co.il/topic/8/playfile-שלוחת-השמעת-קבצים?_=1602422325276
                וכאן
                https://f2.freeivr.co.il/topic/25/הקלטות-מתוך-המערכת-record

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • B מנותק
                  brochabar @יעקב ב
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יעקב-ב כדי שתסתקל בהדרכות למתחילים "שלוחת הקלטות"

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יעקוב מורחק @brochabar
                    נערך לאחרונה על ידי

                    למה אתם מסתבכים ?תנסו להסביר לי איך עושים צילום מסך במחשב ואני יראה לך

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מאיר האלוף מורחק @יעקוב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                      למה אתם מסתבכים ?תנסו להסביר לי איך עושים צילום מסך במחשב ואני יראה לך

                      איך עושים צילום מסך???
                      c7e4b088-982e-4977-b415-a6702a733ca4-image.png
                      ואחרי יש לך שם חיתוך מסך
                      אתה לוחץ חותך מעתיק מדביק בפורום ושולח לנו את הצילום

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יעקוב מורחק @מאיר האלוף
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מאיר-האלוף לא מאוד הבנתי אבל אני ינסה
                        תודה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מאיר האלוף מורחק @יעקוב
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                          @מאיר-האלוף לא מאוד הבנתי אבל אני ינסה
                          תודה

                          רוצה הסרטת מסך??

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יעקוב מורחק @מאיר האלוף
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מאיר-האלוף כן
                            תודה

                            אגב איך עושים הסרטה?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מאיר האלוף מורחק @יעקוב
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                              @מאיר-האלוף כן
                              תודה

                              אגב איך עושים הסרטה?

                              זה לא פורום של שאלות כאלו
                              תפנה אלי למייל": haua6430@gmail.com

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                יעקוב מורחק @מאיר האלוף
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מאיר-האלוף נו טוב צודק אבל אני לא יכול במייל

                                אני ינסה להסביר ככה בלי צילום

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מאיר האלוף מורחק @יעקוב
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                  @מאיר-האלוף נו טוב צודק אבל אני לא יכול במייל

                                  אני ינסה להסביר ככה בלי צילום

                                  למה???
                                  טוב אני יסריט איך עושים צילום מסך שניה

                                  י מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י מנותק
                                    יעקוב מורחק @מאיר האלוף
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מאיר-האלוף למה הלייקים לא עובדים לך בכל מקרה👍

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מאיר האלוף מורחק @מאיר האלוף
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מאיר-האלוף אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                      @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                      @מאיר-האלוף נו טוב צודק אבל אני לא יכול במייל

                                      אני ינסה להסביר ככה בלי צילום

                                      למה???
                                      טוב אני יסריט איך עושים צילום מסך שניה

                                      @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                      @מאיר-האלוף למה הלייקים לא עובדים לך בכל מקרה👍

                                      יש לך דרייב??

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • B מנותק
                                        brochabar
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מאיר-האלוף ו @יעקב
                                        צילום מסך ניתן לעשות על ידי הלחצן Prtse Break
                                        על פי רוב ליד הלחצן F12 במקלדות קטנות לא זוכר איפה

                                        B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מאיר האלוף מורחק @מאיר האלוף
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מאיר-האלוף אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                          @מאיר-האלוף אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                          @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                          @מאיר-האלוף נו טוב צודק אבל אני לא יכול במייל

                                          אני ינסה להסביר ככה בלי צילום

                                          למה???
                                          טוב אני יסריט איך עושים צילום מסך שניה

                                          @יעקוב אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:

                                          @מאיר-האלוף למה הלייקים לא עובדים לך בכל מקרה👍

                                          יש לך דרייב??

                                          https://drive.google.com/drive/folders/1cVrZviArL_cAeMbY63FMz80eBfk-1ig4?usp=sharing
                                          תכנסנ ותעשה יעקובב

                                          י ס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • י מנותק
                                            יעקוב מורחק @מאיר האלוף
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מאיר-האלוף לא הבנתי כלווום הגעתי למסקנה שהרבה יותר קל פשוט להסביר איך עושים שלוחת תא קולי
                                            חכו דקה

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון