שידור חי שמשודר מהמחשב
-
@איש-ימיני עכשיו מה אני עושה כדי לעשות שיחת ועידה?
-
@איש-יהודי-טוב
יש בזה 2 חלקים.
ניתוב ip זה חיבור הקו למחשב, אח"כ צריך להתקשר לקו פעמיים, 1 לשלוחת ניתוב ip ו2 לשלוחה של הפעלת השידור ולעשות ועידה ביניהם. -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
יש בזה 2 חלקים.
ניתוב ip זה חיבור הקו למחשב, אח"כ צריך להתקשר לקו פעמיים, 1 לשלוחת ניתוב ip ו2 לשלוחה של הפעלת השידור ולעשות ועידה ביניהם.תוכל בבקשה להגיד לי בפרוטרוט מה לעשות כולל צילומי מסך?
-
@איש-יהודי-טוב
הצלחת להתקשר למחשב? -
-
@איש-יהודי-טוב
הפעלת את התוכנה והכנסת שם את ההגדרות?
הגדרת את השלוחה בקו? -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
הפעלת את התוכנה והכנסת שם את ההגדרות?
הגדרת את השלוחה בקו?זה מה שמופיע לי

על מה ללחוץ? -
-
-
sip.browsercalls.com -
@איש-ימיני

מה לעשות? -
@איש-יהודי-טוב
איפה זה קופץ? -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
איפה זה קופץ?אחרי שסיימתי להגדיר את מה שהראת לי
-
@איש-יהודי-טוב
כשאתה מנסה להתקשר? -
-
@איש-יהודי-טוב
זה לא נותן לשמור?
א"כ תעלה לי צילו"מ -
-
@איש-יהודי-טוב
פתחת שם משתמש בעברית? זה יכול לעשות צרות
בדומיין צריך להכניס את השרת SIP
ולסמן V בסוף בפרסום וב ICE -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
פתחת שם משתמש בעברית? זה יכול לעשות צרות
בדומיין צריך להכניס את השרת SIP
ולסמן V בסוף בפרסום וב ICEמה הם הצרות?
-
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
פתחת שם משתמש בעברית? זה יכול לעשות צרות
בדומיין צריך להכניס את השרת SIP
ולסמן V בסוף בפרסום וב ICEהוא עדיין עושה לי ככה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


