שידור חי שמשודר מהמחשב
-
@איש-יהודי-טוב
הפעלת את התוכנה והכנסת שם את ההגדרות?
הגדרת את השלוחה בקו? -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
הפעלת את התוכנה והכנסת שם את ההגדרות?
הגדרת את השלוחה בקו?זה מה שמופיע לי

על מה ללחוץ? -
-
-
sip.browsercalls.com -
@איש-ימיני

מה לעשות? -
@איש-יהודי-טוב
איפה זה קופץ? -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
איפה זה קופץ?אחרי שסיימתי להגדיר את מה שהראת לי
-
@איש-יהודי-טוב
כשאתה מנסה להתקשר? -
-
@איש-יהודי-טוב
זה לא נותן לשמור?
א"כ תעלה לי צילו"מ -
-
@איש-יהודי-טוב
פתחת שם משתמש בעברית? זה יכול לעשות צרות
בדומיין צריך להכניס את השרת SIP
ולסמן V בסוף בפרסום וב ICE -
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
פתחת שם משתמש בעברית? זה יכול לעשות צרות
בדומיין צריך להכניס את השרת SIP
ולסמן V בסוף בפרסום וב ICEמה הם הצרות?
-
@איש-ימיני אמר בשידור חי שמשודר מהמחשב:
@איש-יהודי-טוב
פתחת שם משתמש בעברית? זה יכול לעשות צרות
בדומיין צריך להכניס את השרת SIP
ולסמן V בסוף בפרסום וב ICEהוא עדיין עושה לי ככה
-
@איש-ימיני מה לעשות???
-
@איש-יהודי-טוב
תנסה לפתוח שם משתמש באנגלית, ללא רווחים -
תקשיייייייייייייבו אני הייתי מציע לכם פשוט לעשות שידור מדומה
אבללללל אני לא יודע איך עושים שידור מדומה וגם אין לי עניין לשידור מדומה
לכןן עד שיפתחו
אתם מוזמנים לנקשיב לעצתי
בהצלחה
-
@איש-ימיני הצלחתי
מה אני עושה עכשיו? -
@איש-יהודי-טוב תמלא את הפרטים מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


