יש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1
-
@קלסר-של-שאלות אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
@שואל-ברצינות מה שמתי????????????
1\1\1
במקום
1/1/1
ואגב, באיזה מודל מדובר בכלל? -
@קלסר-של-שאלות אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
@קלסר-של-שאלות ומזה סלש?
/
צריך לשים כזה / ולא כזה \ -
@שואל-ברצינות אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
ואגב, באיזה מודל מדובר בכלל?
ממשק חדר ועידה
-
הי עשיתי בידיוק לפי ההוראות ואפילו ניכנסתי דרך שני טלפונים! (אחד בתור תלמיד והשני בתור מנהל)
וזה לא עושה כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
@קלסר-של-שאלות אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
הי עשיתי בידיוק לפי ההוראות ואפילו ניכנסתי דרך שני טלפונים! (אחד בתור תלמיד והשני בתור מנהל)
וזה לא עושה כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דדחחווףף!!!!!!!!!!!!
-
פוסט זה נמחק! -
הצילו!!!!!!!!!!! למה הוא עושה לי את זה???????????

-
אני לא יודעת יכול להיות שמישהו ניסה ליפרוץ לי??????????

-
@קלסר-של-שאלות אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
הצילו!!!!!!!!!!! למה הוא עושה לי את זה???????????

המספר מערכת וסיסמה נכונים?
-
@brochabar הרגע ניסיתי דרך הפלאפון ושם הכל עובד!
-
@קלסר-של-שאלות מה עובד?
-
וגם דרך המחשב...
-
@brochabar אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
@קלסר-של-שאלות מה עובד?
בטאלפון? הכל כולל שלוחות וסיסמה.
-
@קלסר-של-שאלות בהרשמה לממשק, המספר מערכת וסיסמה שרשמת נכונים?
-
@brochabar אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
@קלסר-של-שאלות מה עובד?
במחשב הכל מילבד הבעיה שהיתה עוד מקודם.
אבל אני מפחד שמשהו בכל אופן הישתבש. -
@brochabar אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
@קלסר-של-שאלות בהרשמה לממשק, המספר מערכת וסיסמה שרשמת נכונים?
כן!
-
@קלסר-של-שאלות הכל עובד עכשיו?
אם לא, מה לא
ואם כן, מה השאלה? אם ניסו לפרוץ לך? כנראה שכן... -
@נץ-החמה ממש לא נראה לי שזה פריצה
-
@נץ-החמה אז הוא סתם התריע? ולמה הוא כתב לי "המערכת נחסמה זמנית"?

-
@קלסר-של-שאלות או שמישהו ניסה לפרוץ, או שמישהו טעה והתחבר למערכת שלך במקום לשלו, והקיש כמה פעמים את הסיסמה שלו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות