יש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1
-
@brochabar אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
@קלסר-של-שאלות בהרשמה לממשק, המספר מערכת וסיסמה שרשמת נכונים?
כן!
-
@קלסר-של-שאלות הכל עובד עכשיו?
אם לא, מה לא
ואם כן, מה השאלה? אם ניסו לפרוץ לך? כנראה שכן... -
@נץ-החמה ממש לא נראה לי שזה פריצה
-
@נץ-החמה אז הוא סתם התריע? ולמה הוא כתב לי "המערכת נחסמה זמנית"?

-
@קלסר-של-שאלות או שמישהו ניסה לפרוץ, או שמישהו טעה והתחבר למערכת שלך במקום לשלו, והקיש כמה פעמים את הסיסמה שלו...
-
@קלסר-של-שאלות זה כי העוגיות (קבצי cookie) נמחקו, וקשור להתחדשות של הממשק. תסתכל בחדש במערכת יש הסבר
-
@yonatan אבל זה קורה לכולם או רק לי?
-
@קלסר-של-שאלות לכולם, אבל צריך לעשות את ההדרכה ואז זה עובד
-
-
@brochabar אמר ביש לי כיתה א וכדי להיכנס צריכים ללחוץ 1 ואז לוחצים 1 להיכנס לכיתה א אחת ואז צריכים לשידור חי ללחוץ בפעם השלישית 1:
נכון ובאמת הישתמשתי בזה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות