האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
@נץ-החמה יש קישור לשם?
-
@yonatan למה?
-
@נץ-החמה אם הוא עשה שם, שייתן קישור לשם.
-
@yonatan לא בטוח שהוא עשה כבר.
-
@נץ-החמה לכן שאלתי!!!
-
@yonatan אני בסך הכל הערתי שהוא לא יעלה את זה לכאן.
-
@נץ-החמה או מישהו אחר
אם פשר ההסבר בסיסי מה המשמעות של API? -
-
@yonatan אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware עשית כבר ופשוט לא העלית פה, או שלא עשית בכלל?
יש קצת עיכובים.
-
פוסט זה נמחק! -
@anti-malware אהה. תעדכן

-
@פיסטוק-חלבי 16-19 יום בסה"כ.
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי @yonatan היה לי התכתבות ארוכה בנושא של המדריך אם המנהל של מתמחים טופ, בסוספו של דבר לא מצאנו מקום מתאים שם - ולכן אני בודק אופצייה אחרת.
-
@anti-malware פשוט תעלה את זה לדרייב ותעלה כאן ובמתמחים קישור בלי לשאול אף אחד. אם ימחקו זה ישאר בדרייב
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan @פיסטוק-חלבי אני יבדוק את האפשרות בל"נ אחרי פסח.
-
@anti-malware מה, עשית כבר את ההדרכה ורק אין לך איפה לשים אותה??
-
@yonatan עוד לא.
-
@anti-malware אהה. מחכים בקוצר רוח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות