האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
פוסט זה נמחק! -
@anti-malware אהה. תעדכן

-
@פיסטוק-חלבי 16-19 יום בסה"כ.
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי @yonatan היה לי התכתבות ארוכה בנושא של המדריך אם המנהל של מתמחים טופ, בסוספו של דבר לא מצאנו מקום מתאים שם - ולכן אני בודק אופצייה אחרת.
-
@anti-malware פשוט תעלה את זה לדרייב ותעלה כאן ובמתמחים קישור בלי לשאול אף אחד. אם ימחקו זה ישאר בדרייב
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan @פיסטוק-חלבי אני יבדוק את האפשרות בל"נ אחרי פסח.
-
@anti-malware מה, עשית כבר את ההדרכה ורק אין לך איפה לשים אותה??
-
@yonatan עוד לא.
-
@anti-malware אהה. מחכים בקוצר רוח!
-
מה שאפשר לעשות - שמישהו שיש לו זמן יפתח קבוצה במייל שבוצת המפתחים, ששם יהיה גם דיונים בנושא תכנות עזרה ותמיכה - וש גם נוכל ( כולם ) לעלות סרטוני הדרכה.
-
@anti-malware למה לא לשים בדרייב ולהעלות קישור?
-
@yonatan אפשר גם וגם.
-
@yonatan קישור? אני רוצה לעשות סדרה של מדריכים. ופה זה פורום שמיועד רק לימות המשיח - לא לPHP וכו.
כי לא מספיק ללמוד רק את הAPI וקצת PHP אם כבר- אז להיות מקצוענים. -
@anti-malware אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
פורום שמיועד רק לימות המשיח - לא לPHP וכו.
כי לא מספיק ללמוד רק את הAPI וקצת PHP אם כבר- אז להיות מקצועמה הבעיה לעשות הרבה קישורים?
-
@נץ-החמה המנהל לא מעוניין
-
פוסט זה נמחק! -
@anti-malware ניתן גם בתחומים, מקצועות, אופיס (אני לא מצליח להיכנס) ונטפרי.
-
אז אם מישהו יוכל לפתוח כאן קבוצה?
https://groups.google.com/my-groups
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות