הזמנת מקומות לנסיעה ללא תשלום איך
-
@yonatan אני רוצה שלא יעברו ישירות להזמנה אלא שתהיה גם שלוחה של הודעות
-
@חיים-פרידמן עשיתי שיש כניסה לקו לפי טלפון, ושם לפי מה שכתוב בקובץ EnterIDValName שבתוך תיקיית enterID.
ומי שברשימת תפוצה 1 או לא ברשימת תפוצה 1 יעבור לשלוחה 4.תעלה קובץ בשם 000 לשלוחה 4 שישמיע אנא הקלט את שמך ובסיום סולמית.
וקובץ 050 שיהיה מוקלט אנא בחר את כמות המקומות. -
@חיים-פרידמן אמר בהזמנת מקומות לנסיעה ללא תשלום איך:
@yonatan אני רוצה שלא יעברו ישירות להזמנה אלא שתהיה גם שלוחה של הודעות
מה זה שלוחה של הודעות?
-
@yonatan אבל אני מעוניין שהשם יהיה כבר במערכת
-
@חיים-פרידמן שלוחה 1
-
-
@חיים-פרידמן גם יש אפשרות לתזמן את שליחת המייל?
-
@חיים-פרידמן שיכנסו רגיל למערכת וישמעו לשמיעת הודעות הקישו אחת וכו'
-
@חיים-פרידמן לא שידוע לי. כרגע מוגדר ששולח מייל על כל אישור..
-
@חיים-פרידמן עכשיו מוגדר שנכנס רגיל למערכת
-
@yonatan מה אני עושה אבל שיהיה את השם אוטומטית בלי הקלטה שאני יכניס רשימת מספרים עם שמות
-
@חיים-פרידמן אני מעוניין שזה ימיר לטקסט את השם שהכנסתי למערכת ואותו יגיד בכניסה למערכת
-
@חיים-פרידמן אפשר לעשות הפניה לפי מחייג שיעבור לשלוחה שתגיד את שמו. לא נראה לי שיש אוטומטי
-
@חיים-פרידמן לכמה נרשמים אתה רוצה להגביל?
-
@yonatan 150
-
@חיים-פרידמן אפשר אבל שהדוחות ישלחו עם השם כמו שהכנסתי אותו במערכת?
-
@חיים-פרידמן אתה יכול בקובץ LogRecordingAndEnteringData.html לראות מספרי טלפון.
תעלה לשלוחה קובץ 050 שישמיע הקישו את מבפר המקומות שאתם צריכים לנסיעה וכדו', ותבדוק אם עובד.
-
@yonatan אני מעוניין לראות גם את השמות
-
@חיים-פרידמן לא נראה לי אפשרי
-
@חיים-פרידמן אם אתה רוצה שכשיגמר המכסה ישמיע הודעה אחרת (ברירת מחדל זה הרשמה זו התמלאה והסתיימה. שלום ותודה.) תחליף את הודעה
M1348
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות