הסברים למתחילים
-
-
@yonatan אמר בהסברים למתחילים:
@brochabar אמר בהסברים למתחילים:
אלא בתוכנה הזו
ScreenToGif.7zאין אותה בעברית אה?
מצטער
אבל זה קלי קלות -
@brochabar אז תן בערך, איך ממירים, ראיתי שהוא עשה לי עכשיו הקלטת מסך ואני רואה את זה על מליוני תמונות....
-
@brochabar בשביל להמיר להיכנס לEditor?
-
@yonatan לא נכנסים לfil ולוחצים שמור בשם (סייב אס)
ואז תוכל לשמור בGIF -
פוסט זה נמחק! -
@brochabar אם אני עושה שם כבר הקלטת מסך, אפשר לערוך שם כמו בBandicam?
-
@yonatan לא
-
פוסט זה נמחק! -
@brochabar תודה רבה!! עכשיו הבנתי איך עושים. ממיר מעולה!
-
@yonatan אמר בהסברים למתחילים:
@brochabar תודה רבה!! עכשיו הבנתי איך עושים. ממיר מעולה!
אבל הממיר עושה שהקובץ יהיה שוקל יותר
-
@brochabar עד כמה אפשר להעלות לפורום?
-
@yonatan
1mb -
@brochabar אז מה עושים? כשממירים זה שוקל יותר
-
@yonatan מקליטים ישר משם
-
@brochabar אבל א"א לערוך שם
-
@yonatan מה לעשות, זה מה יש
-
-
-
@yonatan אולי הכנסת אותו בZIP.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות