הסברים למתחילים
-
@yonatan מה לעשות, זה מה יש
-
-
-
@yonatan אולי הכנסת אותו בZIP.
-
@נץ-החמה לא
-
@yonatan איזה קובץ?
-
-
@yonatan איפה פרסמת אותו בפורום?
-
@נץ-החמה לא יודע, אולי מחקתי אותו כי טעיתי שם שצריך ללחוץ בכל שאלה על הסמל השמאלי, וצריך רק בתשובה נכונה.
אגב, מה קורה פה, כל פוסט הוא "עוד שעה"??

-
@yonatan תנסה לסגור את הכרטיסייה של הפורום ולפתוח מחדש.
-
@נץ-החמה לא עזר
-
@yonatan תנסה לסגור את הדפדפן ולפתוח מחדש, ואם לא מצליח תנסה להפעיל מחדש את המחשב. יותר מזה אני לא יודע.
-
@yonatan אמר בהסברים למתחילים:
@נץ-החמה לא יודע, אולי מחקתי אותו כי טעיתי שם שצריך ללחוץ בכל שאלה על הסמל השמאלי, וצריך רק בתשובה נכונה.
כנראה שכחת להעלות את הקובץ.
-
@נץ-החמה איפה?
-
@yonatan לפורום.
-
@נץ-החמה לפה העליתי!
-
@yonatan העלית את הצילום מסך של המאפיינים, לא את הקובץ בעצמו.
-
@נץ-החמה העלתי, תסתכל מעל למאפיינים
-
@yonatan זה מה שאני רואה:

-
@נץ-החמה כאן אתה רואה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
