שלוחת סולמית
-
@שלומל-ה נראה לי שלא, רק אם אתה רוצה אתה יכול להפעיל את ההגדרה על כל שלוחות המערכת בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית.
-
-
@יעקב-ב
יש להוסיף שלוחה בשם Hash -
@מוטלה כן פתחתי ושיניתי את השם וזה לא עובד
-
@מוטלה פתחתי שלוחה בתוך שלוחת התפריט הספציפית עם ההגדרות type=go_to_folder
go_to_folder=/
ואח"כ שמתי הגדרה בשלות התפריט hash_extension=yes
ואז בעצם שכאני בתפריט בלחיצה # אני אמור לעבור לראשי של המערכת נכון ?
וזה לא עובר -
@יעקב-ב תעתיק לכאן את ההגדרות בתפריט
וצילום מסך של שלוחת סולמית -
@מוטלה הגדרות בתפריט
type=menu
white_list=yes
white_list_error_goto=hangup
hash_extension=yes -
-
@יעקב-ב אתה צריך להכניס את ההגדרה בתפריט של 'ההנהלה'
-
@מוטלה וודאי שזה כך מצו"ב צילום מסך מלא

-
@יעקב-ב תפסתי את הבעיה, השם של הסולמית הוא כך
Hashעם אות גדולה בהתחלה -
@מוטלה עשיתי כאשר ציויתני ו לא עובד
-
@יעקב-ב איפה עשית כך? בהגדרות או בשם של השלוחה?
צריך לשנות את זה בשם של השלוחה לא בהגדרות.
אצלי זה עובד -
@מוטלה כן כן בשם השלוחה
-
@יעקב-ב בדקת, ההגדרות בשלוחתHash נכונות ?
-
@מוטלה אני מגיע לשלוחת התפריט הנ"ל דרך מס' מחייג מחוייג
אולי בגלל זה ? -
@יעקב-ב מה ההגדרות בשלוחה של התפריט הראשי?
-
@מוטלה הראשי הראשי של כל המערכת ?
-
@מוטלה בטעות לקחתי ממערכת אחרת עוד שניה אעלה את הנכון
-
@מוטלה type=menu
log_folder_enter_exit=yes
jcalendar_realdate=0
post_with_time(2020-10-25-22-18-05)=yes
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
did_and_phone_not_found=check_did
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות