הודעה בכניסה הראשונה
-
@נר-יצחק אז תעשה את זה לא בשלוחה הראשית ותגדיר שיופנה פעם אחת בכל שיחה.
-
@נץ-החמה איך מגדירים פעם אחת
-
-
-
@נר-יצחק אתה מגביל לפעם אחת לכל מאזין.
-
@נץ-החמה איך
-
@נר-יצחק כרגיל
type=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none -
פוסט זה נמחק! -
זה לא עובד מישהו יודע למה
-
@נר-יצחק באיזה חלק זה לא עובד
-
@613-0 אין לי מושג זה פשוט לא מעביר
-
@נר-יצחק אמר בהודעה בכניסה הראשונה:
אין לי מושג זה פשוט לא מעביר
מעביר לאן??
נראה לי שלא הבנת מה ש@נץ-החמה כתב לך
יש שני חלקים, אחד להעביר פעם אחת בשיחה מהשלוחה הראשית לשלוחה פנימית (לדוגמא 444), כאן
ב. זה בשלוחה הפנימית להגדיר את מה שהבאתי לך שישמיע רק בפעם הראשונה בקוtype=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none(וכמובן להעלות קובץ M0000 בשלוחה)
-
שכוייח לכןלם הסתדרתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות