תזכורת ספירת העומר בקו
-
@קול-הנשמה
בעזרת ה'! -
@פיסטוק-פרווה טוב אני מחכה
אשמח לתייוג... -
@קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:
תגובה: Men770 מערכות | מודולים.
עשיתי לפי השלבים להפעלת תזכורת ספירת העומר בכניסה לקו
ואני לא מצליחה לשמוע את זה בתפריטקח בניתי לך משהו,
תכניס את ההגדרות האלו:type=api api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omerזה משמיע ״תזכורת! היום x ימים לעומר״
@פיסטוק-פרווה סליחה שהקדמתי אותך..
-
@Liy זה לא עושה שום דבר...
-
-
@Liy את מה שהבאתם לי
זה מה שיש עכשיו בשלוחה
type=menu
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
voice=Sivan
title=(השם שלי)
check_template_filter=2
check_template_filter_active=yes
check_template_filter_none_go_to=/91
check_did_and_go_to_folder=yes
type=api
api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer -
@קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:
@Liy את מה שהבאתם לי
זה מה שיש עכשיו בשלוחה
type=menu
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
voice=Sivan
title=(השם שלי)
check_template_filter=2
check_template_filter_active=yes
check_template_filter_none_go_to=/91
check_did_and_go_to_folder=yes
type=api
api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omerברור שזה לא יעבוד..
אתה צריך להכניס את ההגדרות שהבאתי בשלוחה נפרדת.
אתה יכול להשמיע את זה לפני התפריט הראשי עם הקומבינה ש @Men770 הביא שם. -
@Liy
אין לי בעייה שתקדים אותי, עשיתי פעם משהו כזה ופשוט לא מצאתי אותו, העיקר שיש כזה דבר בעולם.... -
פוסט זה נמחק! -
@Liy אני לא מצליחה לעשות את זה
-
-
@Liy יש אפשרות של הגדרה כזאת בשלוחת תפריט ?
(כמו המודול המקורי של ימות המשיח רק ללא הברכה מהרבי) -
@ספר-דברים כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:
@Liy יש אפשרות של הגדרה כזאת בשלוחת תפריט ?
(כמו המודול המקורי של ימות המשיח רק ללא הברכה מהרבי)כן.
@קול-הנשמה שים לב להגדרות בשביל להשמיע לפני התפריט:- צרו שלוחה חדשה בשם 999999999. (ניתן גם שם אחר)
- הגדירו בה את ההגדרות הבאות:
type=api api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer- צרו בתפריט הראשי קובץ חדש בשם Did_Go_To.ini, והכניסו בו את התוכן הבא:
מספר המערכת=/999999999- הוסיפו להגדרות בתפריט הראשי את ההגדרות הבאות:
check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yesבהצלחה!
קרדיט @Men770 -
@Liy זה אני מכיר
אבל אז צריך להמתין עד שיסיים את התזכורת כדי להקיש בתפריט -
@ספר-דברים כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:
@Liy זה אני מכיר
אבל אז צריך להמתין עד שיסיים את התזכורת כדי להקיש בתפריטומה אתה רוצה?
-
-
@ספר-דברים כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:
@Liy אני משתמש בהגדרה הזאת
omer_today_play=yesבשלוחת תפריט
אתה רוצה שיוכלו להקיש גם בהאזנה לספירת העומר?
אעדכן את זה בל״נ בהמשך שכשאר יקישו זה יפנה לשלוחה שהקישו כאילו נמצאים בתפריט.
תזכיר לי במוצ״ש -
@Liy אני לא מבינה מה לא נכון שעשיתי
במקום שלוחה 999999 יש לי שלוחה 90/2 שמתי-
type=api
api_link=https://men770.tel/ymapi/sefiratHaomerואז הלכתי לשלוחה הראשית
וב-Did_Go_To.ini
שמתי - (מספר קו)=/90/2
היה שם כבר הפנייה לשלוחה אחרת...
ובשלוחה הראשית כבר היה לי את ההגדרות הנ''ל -
check_did_and_go_to_folder=yes
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
בגלל שהפנתי לשלוחה אחרת בעיקבות הרשמה לרשימת התפוצה שעשיתי
עככשיו עדין לא עובד לי הספירת העומר -
@קול-הנשמה כתב בתזכורת ספירת העומר בקו:
@Liy אני לא מבינה מה לא נכון שעשיתי
במקום שלוחה 999999 יש לי שלוחה 90/2 שמתי-
type=api
api_link=https://men770.tel/ymapi/sefiratHaomerתכניס במקום זה את ההגדרות האלו:
type=api api_link=https://ym.liy.ovh/modules/omer -
@Liy עדין לא עושה כלום
וכשאני נכנסת שוב לשלוחה הראשית אניר ואה שבמקום את המס' של הקו
הוא כותב;; DUP
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות