שייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!
-
כלומר שאני ישאל אותו שאלות והוא יענה לי על פי מה שכותב כאן
כלומר תכתוב לי הגדרה לניתוק השיחה והוא יביא לי את ההגדרה
וכן האלאה דברים יותר מסובכים -
@ראשון כתב בשייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!:
כלומר שאני ישאל אותו שאלות והוא יענה לי על פי מה שכותב כאן
כלומר תכתוב לי הגדרה לניתוק השיחה והוא יביא לי את ההגדרה
וכן האלאה דברים יותר מסובכיםשייך? כן.
אתה מוזמן לעבוד על זה
-
@Liy כתב בשייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!:
@ראשון כתב בשייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!:
כלומר שאני ישאל אותו שאלות והוא יענה לי על פי מה שכותב כאן
כלומר תכתוב לי הגדרה לניתוק השיחה והוא יביא לי את ההגדרה
וכן האלאה דברים יותר מסובכיםשייך? כן.
אתה מוזמן לעבוד על זה
מה זה נקרא לעבוד על זה ?
-
@ראשון כתב בשייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!:
@Liy כתב בשייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!:
@ראשון כתב בשייך ליצור בינה מלאכותית שמבוססת על ההגדרות שמובאות כאן ?!!:
כלומר שאני ישאל אותו שאלות והוא יענה לי על פי מה שכותב כאן
כלומר תכתוב לי הגדרה לניתוק השיחה והוא יביא לי את ההגדרה
וכן האלאה דברים יותר מסובכיםשייך? כן.
אתה מוזמן לעבוד על זה
מה זה נקרא לעבוד על זה ?
ללמוד על פיתוח בינה מלאכותית ולבנות את זה.
-
@ראשון
כמובן שאם תשלם זה יהיה מאוד אפשרי... -
@ראשון את המודול שמאחורי צ'אט GPT ניתן לאמן על מסמכים ותוכן שלך ואז לשאול אותו בהתבסס על זה, אתה מוזמן לנסות..
אפשר גם להכניס לו בשאלה הראשונה את הפוסט של ההגדרה הספציפית (לא לינק, אלא את התוכן, האמת שאלוי בבינג זה יעבוד גם עם לינק צ"ע) ולהורות לו לענות תשובות רק בהתבסס על תוכן הפוסט וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות