עזרה בהבנת ההגדרות הנצרכות
-
בתור משתמש לא מתמצא כמעט - ולאור מערכת מסויימת שאני רוצה להקים, אני רוצה להתייעץ איך לסדר ולהגדיר את המערכת:
האמת שזה משהו מאוד פשוט רק שאני לא יודע להגדיר ולבנות;
מה שאני צריך זה קו להשאיר עדכונים ספציפיים שבסוף כל עדכון - נשלח צינתוק - לכל מי שנרשם דרך המערכת לקבלת צינתוקים
כמובן שלמערכת תהיה אפשרות לכל מי שרוצה להתקשר - כדי שיוכל להירשם.ואיך שאני רוצה שזה יעבוד:
בהתקשרות למערכת - תישמע הודעת פתיח קצרצרה, ולאחמ"כ תפריט שהוא: לשמיעת ההודעות הקישו 1 להרשמה לקבלת התראות 2 לביטול הרשמה 3והמנהל - כשיתקשר יעבור מיד להשארת הודעה - שלאחר אישור ההודעה יישלח צינתוק לכל מי שנרשם
זאת אומרת! שאחרי הקלטת ההודעה יהיה לי אפשרות לשמוע/למחוק/להקליט מחדש/לאשר, ואחרי האישור - יישלח צינתוק בכל מקרה בלי שישאל אם אני רוצה לשלוח צינתוק. -
@mlpk כתב בעזרה בהבנת ההגדרות הנצרכות:
בתור משתמש לא מתמצא כמעט - ולאור מערכת מסויימת שאני רוצה להקים, אני רוצה להתייעץ איך לסדר ולהגדיר את המערכת:
האמת שזה משהו מאוד פשוט רק שאני לא יודע להגדיר ולבנות;
מה שאני צריך זה קו להשאיר עדכונים ספציפיים שבסוף כל עדכון - נשלח צינתוק - לכל מי שנרשם דרך המערכת לקבלת צינתוקים
כמובן שלמערכת תהיה אפשרות לכל מי שרוצה להתקשר - כדי שיוכל להירשם.ואיך שאני רוצה שזה יעבוד:
בהתקשרות למערכת - תישמע הודעת פתיח קצרצרה, ולאחמ"כ תפריט שהוא: לשמיעת ההודעות הקישו 1 להרשמה לקבלת התראות 2 לביטול הרשמה 3והמנהל - כשיתקשר יעבור מיד להשארת הודעה - שלאחר אישור ההודעה יישלח צינתוק לכל מי שנרשם
זאת אומרת! שאחרי הקלטת ההודעה יהיה לי אפשרות לשמוע/למחוק/להקליט מחדש/לאשר, ואחרי האישור - יישלח צינתוק בכל מקרה בלי שישאל אם אני רוצה לשלוח צינתוק.אשמח לעזור לך להקים את הקו תשלח מייל
אעזור לך בשמחה
-
מקפיץ
@לומד-עס -
@mlpk שלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות