עזרה בעניין הודעה בכניסה לקו באיזה שלוחה הושארה הודעה
-
@תיקון-טעות מה הגדרת בשלוחה הראשית/השלוחה בה אתה אמור לשמוע את ההודעה על ההודעה חדשה?
-
@אלע play_campaign_message=yes
stop_campaign_message=hash
campaign_message_to_play=6-ACTIVE
campaign_message_to_play_file_by_template=yes
campaign_message_to_play_file_from_folder=/0 -
@תיקון-טעות כתב בעזרה בעניין הודעה בכניסה לקו באיזה שלוחה הושארה הודעה:
campaign_message_to_play=6-ACTIVE
בשורה הזו צריך להוסיף אחד, שיראה כך [שזה מגדיר שישמעו את ההודעה פעם אחת].
campaign_message_to_play=6-ACTIVE-1 -
@אלע תודה רבה אין לי מילים!!!!!!!!!!!!!!
-
@תיקון-טעות האם יש אפשרות שרק אם הוקלטה הודעה בפועל אז הוא ישמיע שיש הודעה בשלוחה וכו', איך שמוגדר עכשיו גם בכניסה לשלוחה ללא הקלטה הוא מפעיל את ההודעה
-
@תיקון-טעות אתה בטוח? נראה לי שאם שבשלוחת הקלטות זה רק אם יש הקלטה.
-
@אלע בדקתי את זה, נכנסתי לשלוחה ומיד ניתקתי וחייגתי בחזרה הוא השמיע לי שיש לי הודעה בשלוחה וכו'
-
@תיקון-טעות אז אתה יכול לעשות מעבר לשלוחה במידה וההקלטה אושרה, והשלוחה שאליה יעברו תיהיה הפעלת שלוחה אחרת [לדוג' תפריט ראשי], ובשלוחה הזו תגדיר את המודול איפוס.
-
@אלע אבל אם המחייג ינתק מייד לאחר ההקלטה לפני שהוא עבר לשלוחת המעבר זה לא יפעיל את ההודעה
-
@תיקון-טעות נראה לי שזה ענין של רגע שזהוא מאשר ועובר מ י ד לשלוחה
-
@אלע ניסיתי לא בדיוק הצלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות