מדמה טלפון על מחשב
-
האם שי אופציה להתקשר או לדמות שיחה למערכת ימות המשיח?
הרי שי הבדל בין מה שלכאורה רואים במערכת למה ששומעים בטלפון
ומרגיז להתקשר שוב ושוב -
@קו-משכנות כתב במדמה טלפון על מחשב:
האם יש אופציה להתקשר או לדמות שיחה למערכת ימות המשיח?
מה הכוונה לדמות שיחה למערכת ימות המשיח?
הרי יש הבדל בין מה שלכאורה רואים במערכת למה ששומעים בטלפון
ומרגיז להתקשר שוב ושובאתה מתכוון דרך האתר???
-
@יוסף-ח כתב במדמה טלפון על מחשב:
אתה מתכוון דרך האתר???
כן
לא דווקא האתר של ימות אלא אתר כלשהו
כוונתי לאתר שמדמה שיחת טלפון או משהו בסגנון -
@קו-משכנות כתב במדמה טלפון על מחשב:
כוונתי לאתר שמדמה שיחת טלפון או משהו בסגנון
- בשביל מה אתה צריך את זה?
- מה זה קשור לפורום של ימות המשיח...?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות