הקלטות לתיקיה לא קיימת, ופתיחת התיקייה
-
רציתי לשאול את אפשר להגדיר שלוחת הקלטות שאני נותן לו לבחור לאיזה שלוחה להקליט, אבל אם הוא בוחר תיקייה של קיימת עדיין הוא פותח (או נותן את האפשרות לפתוח) את התיקייה.
זה קיים בשלוחת הניהול, אבל אני רוצה לעשות את זה בשלוחת הקלטות רגיל (או שיש איך לעשות את שלוחת ההקלטות של הניהול)
תודה רבה -
@לבלוב
לא הבנתי תמיד בהקלטה אם אתה מגדיר שההקלטה תבוא לשלוחה מסויימת אם אין שלוחה הוא פותח תיקייה -
@קובי-י כתב בהקלטות לתיקיה לא קיימת, ופתיחת התיקייה:
@לבלוב
לא הבנתי תמיד בהקלטה אם אתה מגדיר שההקלטה תבוא לשלוחה מסויימת אם אין שלוחה הוא פותח תיקייהרק אם מקליטים דרך שלוחת הניהול.
אני מדבר על שלוחת הקלטות שאני נותן לבחור לאיזה שלוחה להקליט -
@לבלוב
מה זאת אומרת שלוחת הניהול?
אם אתה פותח שלוחה לצורך העניין 2 ומגדיר אותה להקלטות ומגדיר שההקלטות ישמרו לצורך העניין בשלוחה 3, אז הוא יפתח שלוחה 3 -
@לבלוב
זה מה שאתה מגדיר בשלוחה 2
type=record
title=
folder_move=/3ועכשיו ההקלטות מכאן יעברו ל3 והוא יפתח שם שלוחה
אגב מה הבעיה שלך רגע לפתוח שלוחה לא הבנתי??? -
@קובי-י תודה רבה
כמו שכתבתי, אני מדבר אם הגדרתי שאפשר לבחור לאיזה שלוחה להקליט (folder_move=tfr) והוא בוחר שלוחה שלא קיימת -
@לבלוב כתב בהקלטות לתיקיה לא קיימת, ופתיחת התיקייה:
אפשר לבחור לאיזה שלוחה להקליט
אהה סליחה
לא ניסתי אבל לדעתי הוא גם פותח שלוחה
אתה בטוח שלא? מסתבר שכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות