איפוס הגדרות הקו
-
איך מאפסים את כל ההגדרות כדי שנוכל להתחיל מהתחלה של ניהול הקו
-
@מפעיל כתב באיפוס הגדרות הקו:
איך מאפסים את כל ההגדרות כדי שנוכל להתחיל מהתחלה של ניהול הקו
-
@שמואל-ש לא הבנתי???
-
@מפעיל כתב באיפוס הגדרות הקו:
@שמואל-ש לא הבנתי???
מה לא מובן? אפשר להריץ את הקישור שיש שם בשינוי פרטיי המערכת כמובן בדפדפן, וזה מוחק את כל המערכת.
זה מה שאתה צריך, לא? -
@שמואל-ש
אני רוצה לשנות את השלוחות להגדירם מחדש לא למחוק את המערכת!!!
תודה על העזרה -
@מפעיל זה בדיוק מה שהוא נתן לך
זה לא מוחק את המערכת אלא את התוכן שלה, והיא חוזרת למצב שקיבלת אותה אחרי הפתיחה
אפשר לעשות את זה גם דרך אתר הניהול החדש על ידי בחירת כל הקבצים ומחיקה -
@צדיק-תמים כתב באיפוס הגדרות הקו:
@מפעיל זה בדיוק מה שהוא נתן לך
זה לא מוחק את המערכת אלא את התוכן שלה, והיא חוזרת למצב שקיבלת אותה אחרי הפתיחה
אפשר לעשות את זה גם דרך אתר הניהול החדש על ידי בחירת כל הקבצים ומחיקהאבל זה מוחק גם את כל הקבצים, לא?
-
@שמואל-ש נכון
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות